یکی از مهم‌ترین اهداف ارسال هدیه تبلیغاتی به مخاطبین، معرفی و شناساندن برند به آن‌ها است. برای رسیدن به این هدف، تنها نباید به کاربردی بودن هدیه دقت کنید؛ بلکه باید به نحوه حک و قرارگیری شکل برند روی هدیه هم توجه کنید. این موضوع به آن معناست که لوگو و برند کمپانی، باید به بهترین شکل و کیفیت ممکن روی هدیه تبلیغاتی حک شود؛ تا پیام کسب و کار، به سادگی و به سرعت به مخاطب منتقل شده و در ذهن وی ماندگار شود. یکی از راه‌های مارک زدن به هدایای تبلیغاتی، استفاده از دستگاه لیزر fiber و حک لیزر فایبر است. در ادامه این مقاله قصد داریم، به توضیح روش حک لیزر فایبر و نقش آن در هدایای تبلیغاتی بپردازیم.

دستگاه لیزر فایبر حکاکی چیست؟

دستگاه لیزر fiber و حک لیزر فایبر، متعلق به گروه لیزر جامد بوده و در بسیاری از صنایع از آن، برای مارک زدن مواد فلزی و در مواردی پلاستیکی استفاده می‌شود. دستگاه فایبر به عنوان وسیله‌ای برای تولید و هدایت نور لیزر شناخته می‌شود؛ در این دستگاه از فیبر نوری، برای متمرکز کردن و انتقال لیزر به نقطه مورد نظر استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که نور تولید شده در دستگاه لیزر فایبر، نیازی به استفاده از عدسی یا آینه نداشته و به طور مستقیم به داخل فیبر نوری منتقل می‌شود. با انتقال اشعه به فیبر نوری، تمامی آن‌ها روی هم متمرکز شده و احتمال پراکندگی اشعه به صفر می‌رسد.

با متمرکز شدن اشعه‌ها، پرتو‌های لیزر وارد نازل شده و با کمک آینه‌های درون گالوو هد، به سطح کار تابیده می‌شود. به عبارتی حک لیزر فایبر، یک فرایند دائمی و همیشگی بوده و برای ایجاد اثر و مارکی ماندگار در سطح ماده، از پرتو‌های متمرکز لیزر استفاده می‌کند.

مزایای استفاده از حک لیزر فایبر برای هدایای تبلیغاتی!

حک لیزر فایبر، به معنای حک و ایجاد یک شکل دائمی روی یک سطح است. اغلب تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی به دلیل قابلیت‌های متعدد حکاکی لیزر، از این روش برای حک لوگو روی هدیه تبلیغاتی استفاده می‎کنند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از حک لیزر فایبر اشاره می‌کنیم:

  • پرتو لیزر به صورت مستقیم در یک نقطه متمرکز شده و از قدرت و کیفیت مناسبی برخوردار است.
  • حکاکی با لیزر فایبر از سرعت بالایی برخوردار بوده و به دلیل تمرکز اشعه‌های لیزر، بسیار دقیق و ظریف انجام خواهد شد.
  • حکاکی با لیزر فایبر، از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

دستگاه حک لیزر فایبر در چه صنایعی کاربرد دارد؟

کاربرد دستگاه لیزر فایبر اغلب در صنایع طلاسازی، تولید قطعات خودرو، آسانسور، لوازم خانگی، بهداشتی و شیرآلات و هدایای تبلیغاتی است.

معرفی سطوح قابل حکاکی با استفاده از دستگاه حک لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر حکاکی بهترین روش صنعتی برای حکاکی، علامت‌گذاری و مهرزنی روی بیشتر سطوح فلزی است. البته این دستگاه قابلیت حکاکی بر سطوحی چون پلاستیک و پلکسی هم دارد. در ادامه به معرفی برخی از این سطوح می‌‌پردازیم:

  • چرم
  • سرامیک
  • پلاستیک
  • کاغذ و مقوا
  • تمامی فلزات به جز مس

حکاکی لیزری فایبر روی کدام دسته از هدایای تبلیغاتی انجام می‌گیرد؟

در ادامه به معرفی برخی از هدایای تبلیغاتی، که می‌توان برای حک لوگو و آرم روی آن‌ها از لیزر فایبر استفاده کرد می‌پردازیم:

  • هدایای الکترونیکی (فلش فلزی، پاور بانک و اسپیکر)
  • قلم نفیس
  • ست مدیریتی فلزی و چرمی
  • قمقمه و فلاسک تبلیغاتی
  • جاکلیدی

سفارش انواع هدایای تبلیغاتی با استفاده از حک لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر، قابلیت‌های جذاب و شگفت انگیزی را در صنعت حکاکی و مارک زدن ارائه می‌دهند. فروشگاه عرضه کننده هدایای تبلیغاتی توکاگیفت، با بهره‌مندی از این دستگاه، حک لوگو و برند شما را با بهترین کیفیت ممکن روی هدیه تبلیغاتی انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حکاکی لیزر و سفارشی سازی هدایای تبلیغاتی خاص با مشاورین ما، از طریق شماره 02188395093 در ارتباط باشید.