بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی

راهنمای خرید هدیه
1400.06.20

هر شرکت و استارت آپی در جهان نیاز به تبلیغات هدفمند دارد. تبلیغات حافظه آینده است و با تبلیغات می‌توانید مشتریان بالقوه را به بالفعل تبدیل کنید. استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا برای اینکه محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند، نیاز به هدایای تبلیغاتی جذابی دارند تا بتوانند توجه و تمرکز مشتریان را به برند و محصولات خود جلب کنند.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی

در این دنیای شلوغ و پرسرعت ما، که استارتاپ‌ها و شرکت‌های جدید مانند قارچ سر برمی‌آورند باید برای فروش محصولات خود برنامه بازاریابی و تبلیغاتی هدفمند و مشخصی داشته باشیم. اما مشاغل استارت آپی باتوجه به بودجه‌ی محدودی که در ابتدای فعالیت خود دارند باید بهینه‌ترین و به‌صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی را برای خود انتخاب کنند تا بتوانند هم تعداد هدایای بالایی تهیه کنند و هم خلاقانه‌ترین و همسوترین هدایا را برای کاربران خود تدارک ببینند.

در این راستا در این مقاله می‌خواهیم بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی را معرفی کنیم تا بتوانید نسبت به بودجه خود بهترین و بهینه‌ترین انتخاب را داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی کاربردی کاربران را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کند

هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه مشتریان را جذب می‌کند؟

هدایای تبلیغاتی، هدایایی است که برند و شرکت‌ها با هدف جذب مشتری به صورت رایگان عرضه می‌کنند که بتوانند هم خود را به مخاطبانشان بشناسانند و هم بتوانند از طریق هدایا بتوانند مشتری را به سمت محصولات و خدمات خود جذب کنند.

هدایای تبلیغاتی اگر هدفمند و متناسب با نیاز کاربران خریداری شود بیشترین تاثیر را خواهد داشت و کاربر با استفاده روزانه از آن، برند و محصولات شما را همیشه در خاطر خواهد داشت. با هدایای تبلیغاتی هدفمند حافظه‌های آینده را از آن خود می‌کنید.

ما با حس‌های‌مان هست که درک می‌کنیم و ارتباط می‌گیریم. با خرید هدایای تبلیغاتی کاربردی می‌توانیم حس خوبی به مشتریان و کاربران‌مان بدهیم و آن‌ها را به مشتریان وفادار برند خود تبدیل کنیم.

اهمیت هدایای تبلیغاتی مقرون به‌صرفه برای مشاغل استارت آپی

قیمت هدایای تبلیغاتی برای استارتاپ‌ها بسیار مهم است. بسیاری از مشاغل استارت آپی در ابتدای شروع فعالیت خود در خصوص تبلیغات آزادی عملی کمتری دارند؛ چراکه بودجه محدود است و لیست کار‌هایی که برای برندینگ و تبلیغات باید انجام داد بسیار زیاد است.

به همین دلیل بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی به‌صرف‌ترین آن هاست. اما توجه داشته باشید که فقط قیمت تعیین‌کننده نیست که چه هدایای تبلیغاتی را تهیه کنید و هر هدیه‌ای کاربران را به برند و محصوات شما جذب نمی‌کند. اگر بودجه‌ای محدودی دارید می‌توانید تعداد هدایا را کم کنید و هدایای باکیفیت‌تری خریداری کنید که کاربران آن هدایا را برای مدتی در پیش خود نگه دارند.

این نکته بسیار مهم است که ما هدایای تبلیغاتی یکبار مصرف تهیه نمی‌کنیم!  هدایای باید انتخاب کنیم که کاربر بتواند آن هدیه را در اتاق خود نگه دارد و مدتی از آن استفاده کند و برای کاربر کاربردی و مفید باشد. به همین دلیل فقط مقرون به‌صرفه بودن هدیه نمی‌تواند شما را به انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی‌تان هدایت کند.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی از کاربردی‌ترین هدایا برای کاربران است

کامل‌ترین لیست هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی از کاربردی‌ترین هدایا برای کاربران است. در اینجا قصد داریم که لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی علاوه بر اینکه به‌صرفه هستند برای کاربر بسیار کاربردی و مفید است و کاربران می‌توانند مدت‌ها از آن استفاده کنند. با استفاده مداوم و در معرض دید بودن هدیه تبلیغاتی است که برند و محصولات شما در ذهن کاربران ماندگارتر می‌شود.

1.     پاوربانک؛ از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی

پاوربانک یکی از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی است که کاربران از آن استقبال بسیار زیادی خواهند داشت. ما در دنیای ارتباطات به سر می‌بریم و در دسترس بودن‌مان به تلفن‌های هوشمند‌مان وابسته است.

امروزه با تلفن‌های هوشمندمان می‌توانیم علاوه بر فعالیت در شبکه های اجتماعی، ایمیل بزنیم، کتاب بخوانیم، پادکست و موسیقی بشنویم، در بورس خرید و فروش کنیم و ارز‌های دیجیتال را موشکافانه دنبال کنیم و هر ابزار و وسیله‌ای را به صورت آنلاین خریداری کنیم؛

اما شارژ گوشی‌های هوشمند محدود است و در این خصوص پاوربانک، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی محسوب می‌شود. با پاوربانک که از هدایای تبلیغاتی لاکچری و بهینه به شمار می‌آید همراه همیشگی کاربران‌تان باشید.

لازم به ذکر است که ست مدیریتی نیز از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی که می‌توانید به صفحه مربوطه وارد شوید و نمونه‌های بسیار جذاب ست مدیریتی را مشاهده کنید.

فلش مموری؛ کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی

2.     فلش مموری؛ کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی

در کنار شارژ محدود دومین ضعفی که گوشی‌های هوشمند دارند، حافظه محدود آن هاست. باتوجه به اینکه گوشی‌های امروزی از OTG پشتیبانی می‌کنند، فلش مموری تبلیغاتی را نیز می‌توان جز لیست بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی به شمار آورد. فلش مموری از کاربردی‌تری هدایای تبلیغاتی است و برای چاپ اسناد و انتقال داده‌ها حتماً به فلش مموری نیاز خواهیم داشت.

3.     اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی؛ هوشمندانه‌ترین هدیه تبلیغاتی

موسیقی در زندگی و فرهنگ ایرانیان معنای خاصی دارد. گوشی‌های هوشمند صدای ضعیفی دارند و در بیرون از منزل نیز نمی‌توان روی صدای آن‌ها حساب باز کرد. استفاده مداوم از هندزفری نیز می‌تواند انواع عفونت‌های خطرناک گوش را به همراه داشته باشد.

اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی، هدایای تبلیغاتی لوکسی است و ظاهری جمع و جور و صدای باکیفیتی دارد؛ کاربران می‌توانند از اسپیکر تبلیغاتی در خانه و در بیرون از خانه برای گوش دادن به موسیقی، کتاب صوتی استفاده کنند و صدای فیلم و سریال‌های خود را با اسپیکر بلوتوثی بشنوند.

چراغ مطالعه هدیه خاص و به صرفه برای قشر جوان

4.     چراغ مطالعه؛ هدیه‌ای خاص و به‌صرفه

چراغ مطالعه یکی از هدایای تبلیغاتی جدید، خاص و به‌صرفه است که می‌توانید با تهیه آن باعث شوید که سال‌ها در ذهن کاربران‌تان ماندگار شوید. چراغ مطالعه یکی از مهمترین نیاز‌های هر خانه‌ای است که برای قشر جوان ابزاری پرمصرف و ماندگار است.

5.     پایه نگهدارنده موبایل؛ نیاز ضروری هر کاربر

باتوجه به آنلاین شدن دانشگاه، مدارس و بسیاری از دوره‌های آموزشی و از طرفی استفاده روزانه و مداوم از تلفن‌های همراه، پایه نگهداره موبایل رومیزی می‌تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی باشد. پایه نگهدارنده موبایل قیمت بسیار مطلوبی دارد و می‌توان با خرید آن همراه همیشگی برای کاربران بود.

6.     ماگ و لیوان؛ از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی

ماگ و لیوان از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی در ایران به شمار می‌آید. هر قشری برای میز‌اش نیاز به ماگ و لیوان دارد. انواع ماگ و لیوان با طرح و مدل‌های بسیار جذاب وجود دارد که می‌توانید برند، وب سایت، و لوگوی خود روی آن حک کنید. به دلیل پرمصرف بودن ماگ و لیوان و از طرفی قیمت بهینه و به‌صرفه‌ای که دارد می‌توان گفت که از بهترین هدایای تبلیغاتی برای استارتاپ‌ها می‌تواند باشد.

قمقمه کتابی نیاز ضروری هر کاربر

7.     فلاسک و قمقمه تبلیغاتی بطری آب

بدن انسان روزانه به 2 لیتر آب نیاز دارد. از طرفی از عادات ماست که روزانه دمنوش یا چایی و قهوه‌ای بنوشیم فلاسک و قمقمه تبلیغاتی بطری آب نیز که از مهمترین وسایل برای هر فردی محسوب می‌شود از بهترین گزینه برای هدایا تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی به شمار می‌آید.

8.     خودکار و دفتریادداشت؛ به‌صرفه‌ترین هدیه تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی

خودکار و دفتریادداشت یا سررسیدی که فضای نوشتاری زیاد و جذابی داشته باشد به دلیل کاربردی بودن‌شان از هدایای تبلیغاتی به‌صرفه‌ای هستند که می‌تواند در تعداد بالا آن‌ها را تهیه کرد. تبلیغات بسیار مهم است سعی کنید هدایای تبلغاتی که تهیه می‌کنید حس خاصی به کاربر بدهد و برند شما نیز همخوانی و همسوی خاصی با هدیه تبلیغاتی‌تان داشته باشد.

توکا گیفت بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی هدایای تبلیغاتی در ایران

در این مقاله 8 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی را معرفی کردیم. هدایای تبلیغاتی بسته به میزان بودجه‌ای دارد که برای تبلیغات خود در نظر گرفته‌اید؛ اما از بهترین هدایای تبلیغاتی می‌توان به پاوربانک، خودکار و دفتریادداشت، اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی، فلش مموری، فلاسک و قمقمه، ماگ و لیوان، چراغ مطالعه و پایه نگهدارنده موبایل اشاره کرد.

با هدایا تبلیغاتی بهتر می‌توانید برندینگ کنید و برند و محصولات خود را در ذهن کاربران ماندگار‌تر کنید؛ با خرید هدیه تبلیغاتی که کاربردی و باتوجه به نیاز روزانه کاربر باشد برند، محصولات و خدمات‌تان هر روز برای مشتریان تداعی می‌شود و راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

توکا گیفت بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین هدایای تبلیغاتی در ایران است؛ در هر نقطه از ایران باشید می‌توانید انواع هدایای تبلیغاتی را در وب‌سایت اینترنتی توکاگیفت به صورت آنلاین سفارش دهید. چنانچه برای هدایای تبلیغاتی تکی و یا با تعداد بالای خود سوال و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان مجرب توکا گیفت به شماره تلفن 88395098-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)