5 ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه برای همکار بازنشسته

راهنمای خرید هدیه
1400.05.24

با خرید یک هدیه به یادماندنی برای همکاری که به تازگی قصد بازنشتگی دارد، تا همیشه در یاد او باقی بمانید! در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد، بهترین هدیه برای خداحافظی با همکار را انتخاب کنید.

بهترین هدیه برای همکار بازنشسته

محل کار یکی از مکان‌هایی است که ما بیشترین زمان روز را در آنجا می‌گذرانیم. وجود جوی صمیمی و دوستانه در محل کار، تحمل سختی‌ها و فشار کاری را بسیار آسان‌تر از قبل می‌کند. همکارانی که پس از سال‌ها تلاش و کار به روزهای پایان کاری و بازنشستگی می‌رسند برای همه همکاران و مدیران شرکت، عزیز و قابل احترام هستند.

با انتخاب بهترین هدیه برای همکار بازنشسته، خاطره‌ای به یادماندنی و زیبا از آخرین روزهای حضور او در شرکت برایش رقم بزنید. اگر قصد خرید هدیه برای همکار یا یکی از کارکنان بازنشسته‌تان را دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله شما را با 5 ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه برای همکار بازنشسته آشنا خواهیم کرد.

1.    کتاب، بهترین گزینه هدیه برای همکار بازنشسته

روزهای بعد از بازنشستگی بهترین زمان برای استراحت و مطالعه هستند. بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یک هدیه مناسب برای همکار بازنشسته، خرید یک کتاب نفیس و با ارزش است. در کتابخانه اکثر ما ایرانی ها کتاب‌های شاهنامه و حافظ از جمله کتاب‌های با ارزش و ماندگار هستند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با خرید یک کتاب با ارزش از حافظ یا فردوسی، هدیه‌ای به یاد ماندنی را به همکار قدیمی خود تقدیم کنید.

برای انتخاب بهترین هدیه برای همکار بازنشسته می‌توانید از مراکز فروش هدیه تبلیغاتی کمک بگیرید و برای خرید یک کتاب نفیس با موضوع جذاب و ماندگار از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

هدیه کاربردی برای همکاران خانم و آقا به مناسبت بازنشستگی

2.    قلم‌های نفیس و خودکارهای شیک برای تقدیم به همکاران بازنشسته

خرید یک خودکار برند و شیک یا یک قلم نفیس یک ایده کم ریسک و کاربردی برای خرید هدیه و تقدیم آن به همکاران بازنشسته است. اگر به دنبال هدیه‌ای لوکس و ماندگار برای همکار خود هستید بدون شک قلم‌های نفیس بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. قلم‌های نفیس از هدایای تبلیغاتی لوکس بازار به شمار می‌روند و طرفداران بسیاری دارند. تفاوتی ندارد همکار شما خانم باشد یا آقا، مسن باشد یا جوان، بهترین هدیه رسمی برای همکار بازنشسته شما یک قلم و خودکار نفیس خواهد بود.

اگر مدیر شرکت قصد خرید یک هدیه ماندگار برای کارمند بازنشسته‌اش را دارد با سفارش یک قلم نفیسه سفارشی می‌تواند نام شرکت و برند موردنظر را روی قلم حک کند. با این کار کارمند بازنشسته برای همیشه به یاد شرکت و همکارانش خواهد بود.

3.    اهدای لوح و تندیس به کارمند بازنسشته، بهترین هدیه برای مدیران

بدون شک بهترین کادویی که مدیران می‌توانند به کارمند بازنشسته خود هدیه دهند و از آن‌ها برای سال‌ها خدمت صادقانه تشکر کنند، خرید یک لوح و تندیس ماندگار در کنار هدایای دیگر خواهد بود. محتوای نوشته شده لوح، بی‌شک با ارزش‌ترین یادگاری‌ است که تا همیشه برای کارمند بازنشسته باقی می‌ماند. تندیسی که از سمت شرکت به کارمند بازنشسته تعلق بگیرد تا همیشه در کنار ماندگارترین هدایایی که آن فرد در زندگی‌اش دریافت کرده قرار خواهد گرفت.

لوح و تندیس را می‌توانید با توجه به بودجه خود در کنار یک ست مدیریتی یا یک سکه تمام بهار آزادی به کارمند بازنشسته‌تان تقدیم کنید. تفاوتی ندارد چه هدیه مادی برای کارمندتان در نظر گرفته‌ باشید، تقدیم یک لوح و تندیس در کنار هدایای مادی به او می‌تواند پکیج هدیه شما را تکمیل کند.

برای کارمند بازنشسته شرکت چه هدیه‌ای بخریم؟

4.    خرید لوازم پیکنیک و گردشگری، ایده‌ای جذاب برای هدیه به همکار بازنشسته

یکی از ایده‌های جذاب و خلاقانه که می‌توانید برای هدیه به همکار بازنشسته‌تان از آن استفاده کنید، خرید لوازم پیک نیک و لوازم گردشگری برای آن‌ها است. از آنجا که معمولا افراد در سنین میانسالی بازنشسته می‌شوند، علاقه بسیاری به گشت و گذار در مناطق خوش آب و هوا خصوصاً در آخر هفته‌ها دارند. خرید لوازم پیک نیک مانند فلاسک و قمقمه با طرح لوگوی شرکت، برای همکاران بازنشسته می‌تواند ایده بسیار ماندگار و جالبی برای تکمیل لوازم سفرهای خاطره‌انگیز آن‌ها باشد.

البته هدایای تبلیغاتی خلاقانه تنها به لوازم تفریحی و گردشی مربوط نمی‌شوند. دوران بازنشستگی دوران فراغت و دوری از از زمان و تاریخ است. با خرید تقویم‌های جذاب و خلاقانه رومیزی می‌توانید یکی دیگر از هدایای جذاب و ماندگار را به همکارتان هدیه دهید. برای خرید هدیه تبلیغاتی خلاقانه همین حالا می‌توانید با توکا گیفت تماس بگیرید و محصول مورد‌نظر خود را خریداری کنید.

کادوهای خلاقانه و جذاب برای همکاران

5.    بهترین هدیه به همکار بازنشسته با خرید یک ساعت کلاسیک

با خرید یک ساعت رسمی و کلاسیک بهترین هدیه برای همکار بازنشسته‌تان را تهیه کنید! خرید ساعت یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای جشن بازنشستگی کارمند یا یکی از همکاران شرکت شما است. این هدیه با ارزش را می‌توانید برای همکاران خانم و آقا با توجه به سن آن‌ها خریداری کنید.

خرید ساعت در کنار لوح و تندیس، ایده بسیار جذابی برای جشن بازنشستگی خواهد بود. ساعت‌ها طرح‌های متفاوتی دارند که می‌توانید با توجه به نظر و سلیقه همکارتان آن را خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ساعت از همکارانی که شناخت بیشتری از همکار بازنشسته شما دارند مشورت بگیرید و بهترین گزینه را بین سایر گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

خرید ساعت تبلیغاتی برای کارمندان بازنشسته

خرید بهترین و ماندگارترین هدیه بازنشستگی همکار از توکا گیفت

در این مقاله شما را با ۵ ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه برای همکار بازنشسته آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید با توجه به نظر و سلیقه همکارتان می‌توانید هدایای ماندگار و جذابی برای آن‌ها خریداری کنید. برای خرید انواع هدایای بازنشستگی با ثبت، نام شرکت و برند شما به صورت اختصاصی روی هدیه موردنظر، همین حالا با توکا گیفت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید‌ برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۸ تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “5 ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه برای همکار بازنشسته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)