بهترین هدیه روز معلم از طرف مدرسه و دانش آموزان

راهنمای خرید هدیه
1400.06.04

هدیه روز معلم از جمله هدایای مهم و با ارزشی است که در طول سال برای تقدیر از دبیران عزیز خریداری می‌شود. با خرید یک هدیه کاربردی می‌توایند تا سال‌ها در ذهن همکاران یا دبیران خود باقی بمانید. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین هدایای روز معلم آشنا کنیم.

ایده های جذاب برای هدیه روز معلم

خرید هدیه روز معلم، کوچک‌ترین کاری است که برای تقدیر از فداکاری و زحمت‌های بی پایان این عزیزان می‌توان انجام داد. خرید هدیه روز معلم معمولاً از طرف مدرسه، دانش‌آموزان و خانواده‌های دبیران انجام می‌شود. ایده‌های بسیار زیادی برای انتخاب یک هدیه مناسب برای معلمین وجود دارد. اما بهترین هدیه برای روز معلم، هدایای کاربردی و فرهنگی است که اکثر معلمین برای انجام کارهای روزمره‌شان به آن‌ها نیاز دارند.

هدیه روز معلم بهتر است به گونه‌ای انتخاب شود که به راحتی برای معلمین خانم و آقا قابل استفاده باشد. اگر قصد خرید بهترین هدیه روز معلم برای همکاران، معلمین یا یکی از عزیزان‌تان را دارید پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم شما را با کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین ایده‌های خرید هدیه برای روز معلم آشنا کنیم.

بهترین کادوی روز معلم

یک قاب عکس یادگاری با دانش آموزان، بهترین هدیه روز معلم

یکی از جذاب‌ترین هدایایی که می‌توان به معلمین و دبیران تقدیم کرد، یک قاب عکس یادگاری با دانش آموزان سال‌های تحصیلی مختلف است. معلمان در هر سال نزدیک به ۹ ماه با دانش آموزان جدید، کار و زندگی می کنند. گذراندن لحظات زندگی با دانش آموزانی با روحیات متفاوت و استعدادهای خارق العاده از جمله تجربیات شیرین دوران کاری معلمان است.

تهیه یک قاب عکس یادگاری با دانش آموزان و همکاران از جمله ایده‌های جذابی است که می‌توانید برای هدیه دادن به دبیران از آن استفاده کنید. در کنار این قاب عکس می‌توانید با خرید هدیه تبلیغاتی مانند یک قلم نفیس یا یک سررسید، هدیه‌تان را را به خوبی تکمیل کنید.

قلم‌ و خودکار نفیس، ایده کاربردی برای خرید هدیه روز معلم

بدون شک یک قلم نفیس یا ست روان نویس و‌ خودکار از جمله هدایای کاربردی هستند که می‌توانید در روز معلم برای کارمندان مدرسه یا دبیران خود خریداری کنید. قلم و خودکار از جمله ابزارهای ضروری و پرکاربرد برای معلمین هستند. تصحیح برگه‌های امتحانی دانش آموزان یا نوشتن نکات مهم پیرامون آموزش از جمله کارهایی است که اکثر دبیران در طول روز با آن سروکار دارند. با خرید قلم‌ های نفیس همواره می‌توانید در یاد و خاطره دبیران خود باقی بمانید.

مدیران عزیز مدارس می‌توانند برای خرید انواع قلم و خودکار‌های نفیس تبلیغاتی همین حالا به سایت توکا گیفت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برای دبیران مدرسه سفارش دهند.

خرید خودنویس شیک برای روز معلم

خرید بهترین هدیه روز معلم با انتخاب کتاب‌های نفیس و کتب آموزشی

اکثر معلمان علاقه بسیاری به مطالعه کتاب در زمینه‌های مختلف دارند. یک معلم باید با داشتن اطلاعات عمومی بالا، پاسخ اکثر سوال‌های دانش آموزان را به خوبی پاسخ دهد. بنابراین خرید کتاب نفیس یکی دیگر از ایده‌هایی است که می‌توانید برای هدیه روز معلم از آن استفاده کنید. کتاب را می‌توانید با توجه به رشته‌ و مبحثی که معلم مشغول به تدریس آن است انتخاب کنید. برای یک معلم ادبیات خرید یک کتاب نفیس مانند شاهنامه یا کتاب شعر‌های حافظ بدون شک بسیار جذاب‌تر از کتاب‌های اجتماعی و سیاسی خواهد بود.

اگر به عنوان مدیر مدرسه قصد خرید کتاب برای همکاران خود در روز معلم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های آموزشی ارتباط معلمین با دانش آموزان یا کتاب‌های نفیس تاریخی و ادبی را برای هدیه به این عزیزان انتخاب کنید. با سفارش یک کتاب‌ نفیس تبلیغاتی می‌توانید نام و برند مدرسه را در صفحات اول کتاب ثبت کنید. با این کار همکاران شما حتی پس از تغییر محل کار خود نیز تا سالیان سال به یاد شما و آن مدرسه خواهند بود.

اهدای لوح و تندیس به دبیران از سمت مدیر مدرسه، با ارزش‌ترین هدیه روز معلم

اهدای یک لوح تندیس از طرف مدرسه برای مدیران و دبیران در روز معلم، ماندگارترین هدیه‌ای است که یک دبیر می‌تواند آن را دریافت کند. با تهیه این هدیه مدیران می‌توانند از معلمین برای تمام خدمات صادقانه‌ای که در طول سال برای دانش آموزان انجام می‌دهند، تقدیر و تشکر کنند. محتوای نوشته شده لوح می‌تواند با توجه به سلیقه مدیر مدرسه انتخاب شود.

بهتر است این محتوا به قلم یکی از دانش‌آموزانی که انشای بسیار خوبی دارد نوشته شود تا هدیه ماندگارتری برای معلمان عزیز باشد. پیشنهاد می‌کنیم در کنار لوح و تندیس با توجه به بودجه‌ای که درنظر دارید، یک هدیه تبلیغاتی لوکس نیز برای دبیران خود خریداری کنید. هدایای تبلیغاتی لوکس شامل دیوان اشعار، کتاب‌های مذهبی و انواع کالاهای فرهنگی و لوکسی هستند که از متریال بسیار باکیفیت و با ظرافت خاصی ساخته شده‌اند.

هدیه لوکس و لاکچری برای هدیه روز معلم

ماگ و لیوان‌های سرامیکی، هدیه‌ای جذاب به مناسبت روز معلم

یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای هدیه روز معلم، خرید یک ماگ یا لیوان سرامیکی برای معلمان عزیز است. ماگ‌ها و لیوان‌های سرامیکی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علایق معلمتان یکی از آن‌ها را خریداری کنید. می‌توانید طرح ماگ را با توجه به رشته و تخصص معلمتان انتخاب کنید. خرید یک ماگ با طرح توپ والیبال برای معلم ورزش و یک ماگ با طرح ضرب و تقسیم برای معلم ریاضی ایده بسیار جذاب و هیجان انگیزی برای هدیه روز معلم خواهد بود.

خرید اینترنتی ماگ تبلیغاتی برای روز معلم

تهیه هدیه‌ای کاربردی برای روز معلم با خرید یک کیف باکیفیت

معمولاً دبیران برای رفتن به مدرسه کتاب و لوازم بسیاری را از خانه تا محل کار با خود جابه‌جا می‌کنند. بنابراین یک کیف باکیفیت می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی مدیران مدرسه و دانش آموزان برای خرید هدیه روز معلم باشد. مدیر مدرسه می‌تواند با خرید کیف‌های تبلیغاتی باکیفیت، یک ست کامل برای کلیه کارمندان خود خریداری کند.

کیف‌های چرم طبیعی، چرم مصنوعی، کیف برزنتی و کیف پول از جمله کیف‌های پرکاربردی هستن که می‌توانید به مناسبت روز معلم برای دبیران خانم و آقا به راحتی تهیه کنید.

خرید بهترین هدیه روز معلم و هدایای تبلیغاتی باکیفیت از توکا گیفت

در این مقاله شما را با بهترین و کاربردی‌ترین هدیه برای روز معلم آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید هدایای بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود هدیه موردنظر را خریداری کنید. مدیران عزیز مدارس می‌توانند برای خرید هدایای همکاران خود در روز معلم، همین حالا با توکا گیفت تماس گرفته ومحصولات موردنظر خود را خریداری کنند.

در توکا گیفت شما حق انتخاب گسترده‌ای در بین انواع هدایای تبلیغاتی خواهید داشت. برای خرید محصول موردنظر کافیست به صفحه محصول مراجعه کرده یا با شماره 02188395072 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بهترین هدیه روز معلم از طرف مدرسه و دانش آموزان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)