ارزان‌ ترین هدایای تبلیغاتی برای هدیه به مشتریان و همکاران ویژه

راهنمای خرید هدیه
1400.09.07

امروزه بسیاری از شرکت‌ها برای جذب مشتری و قدردانی از کارمندان در مناسبت‌های خاص، به آن‌ها هدایای تبلیغاتی می‌دهند. به طور معمول این شرکت‌ها برای کارمندان و قشر وسیعی از مخاطبین، بودجه خاص و محدودی را تعیین می‌کنند. پس طبیعی است که دغدغه بسیاری از ماموران خرید هدیه، انتخاب کاربردی ترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی باشد.

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی

اکثر افراد بر این باورند که برای خرید یک هدیه تبلیغاتی باید هزینه زیادی را پرداخت کنند. اما این باور کاملا اشتباه است. هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که اغلب با لوگو یا شعاری مخصوص که روی آن‌ها حک شده است به مشتریان ارائه می‌شوند و به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و ارتباطات با مشتریان، رقبا و همکاران استفاده می‌شوند.

لزومی ندارد برای تهیه هدیه تبلیغاتی هزینه بسیار سنگینی پرداخت کنید. هدایای کاربردی و ارزان قیمت بهترین انتخاب برای خرید عمده هدایای تبلیغاتی هستند. اگر قصد خرید بهترین و ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی در ادامه این مقاله همراه باشید. در این مقاله شما را با 5 مورد از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و باکیفیت آشنا کنیم.

1.    جاکارتی تبلیغاتی، ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی را یکی از ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار آورد. این وسیله کاربردی یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای معرفی شرکت و کمپانی‌های شناخته شده در بین رقبا و مشتریان خواهد بود. با کمرنگ شدن پول نقد در سطح جامعه و افزایش استفاده از کارت‌های اعتباری، جاکارتی تبلیغاتی به یک هدیه بی‌نظیر برای کسب و کارها تبدیل شده است. این هدیه تبلیغاتی زیبا و پرکاربرد انواع مختلفی دارد.

جاکارتی چرم طبیعی، جاکارتی هوشمند، جاکارتی پلاستیکی، جاکارتی فلزی و چوبی از جمله جاکارتی‌هایی هستند که می‌توانید برای هدایای تبلیغاتی کسب و کار خود از آن‌ها استفاده کنید.‌ با چاپ نام و لوگوی شرکت خود به راحتی می‌توانید این هدیه منحصربه‌فرد را در همایش و نمایشگاه‌های مختلف به مشتریان کسب و کارتان تقدیم کنید.

جاکارتی تبلیغاتی، هدیه ارزان تبلیغاتی

2.    قلم‌های نفیس، بهترین هدیه تبلیغاتی ارزان برای مدیران

شاید شنیدن نام قلم نفیس شما را به یاد یک هدیه تبلیغاتی لاکچری و گران‌قیمت بیندازد. باید بگوییم متاسفانه یا خوشبختانه کاملا اشتباه متوجه شده‌اید. قلم‌های نفیس در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی نفیس مانند تابلو، ست مدیریتی یا کتاب‌های گران قیمت بهترین و ارزان‌ترین هدیه باکیفیت برای ارائه به مدیران سایر شرکت‌ها و همکاران با سابقه در شرکت شما هستند. اگر به دنبال یک هدیه لوکس با قیمت مناسب هستید، خرید انواع قلم‌های نفیس به صورت ست یا تکی، بهترین گزینه ممکن برای شما عزیزان است.

این هدیه زیبا در دسته پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرد. مخاطب شما در هر رده شغلی و مقامی که باشد به یک قلم باکیفیت نیاز خواهد داشت. از آنجا که نام برند و لوگوی کسب و کار شما روی این هدیه هک می‌شود، خرید این هدیه را می‌توان یک انتخاب هوشمندانه برای ماندگاری در ذهن مشتریان و همکاران موسسه به شمار آورد.

3.    ماگ و لیوان تبلیغاتی، کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی

اگر تجربه خرید هدایای تبلیغاتی را به صورت مکرر و سالیانه داشته باشید، بدون شک در کمپین تبلیغاتی خود حتماً یک بار از ماگ و لیوان تبلیغاتی استفاده کرده‌اید. ماگ و لیوان تبلیغاتی نیز در دسته پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرند. مشتری یا همکاران شما هر بار پس از استفاده از این هدیه با مشاهده لوگوی لیوان به یاد تجارت و کسب و کارتان خواهند بود.

استفاده از ماگ و لیوان تبلیغاتی در مقایسه با خرید انواع ست مدیریتی و تابلوهای گران‌قیمت گزینه بسیار ارزان و کاربردی‌تری خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در خرید ماگ‌های تبلیغاتی کیفیت را فدای کمیت نکنید و با خرید یک ماگ باکیفیت برای مدت طولانی با این هدیه در ذهن مشتریان خود ماندگار شوید.

پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی

4.    یک هدیه تبلیغاتی باکیفیت با خرید جاسوئیچی تبلیغاتی

جاسوئیچی تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای ارزان قیمت و پرکاربردی است که می‌توانید برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. از آنجا که هر شخصی برای نگهداری از کلیدهای خود از جاسوئیچی استفاده می‌کند با انتخاب این وسیله کاربردی می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین هدیه تبلیغاتی را به مشتریان خود تقدیم کنید.

طرح و جنس جاسوئیچی کاملا مطابق با نظر و سلیقه شما انتخاب می‌شود و شما می‌توانید این طرح را کاملا مشابه با لوگوی شرکت خود سفارش دهید. هزینه سفارش جاسوئیچی تبلیغاتی بسیار مناسب بوده و همواره این هدیه ارزشمند در لیست پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرد.

ارزان‌ترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی

5.    دفتر یادداشت تبلیغاتی، پرطرفدارترین هدیه تبلیغاتی

بدون شک در لیست پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی، دفتر یادداشت تبلیغاتی در راس همه هدایا قرار می‌گیرد. دفترچه یادداشت تبلیغاتی با وزن کم و قابلیت جا‌به‌جایی در هر لحظه و هر مکان، برای ثبت مطالب مهم، بهترین انتخاب برای مشتریان کسب و کار شما عزیزان خواهد بود.

فضای گسترده دفترچه یادداشت برای تبلیغ و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن باعث شده این هدیه در بین کمپین‌های بازاریابی بسیار محبوب باشد. دفتر یادداشت تبلیغاتی را می‌توانید با طرح و لوگوهای متفاوت سفارش دهید. بهتر است طراحی دفترچه یادداشتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب می‌کنید با حال و هوای روزهای مناسبتی مهم نزدیک به آن روز تطابق داشت باشد. به عنوان مثال می‌توانید با طراحی یک دفتر مشابه با طرح‌های انار یا هندوانه از آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی شب یلدا نیز استفاده کنید.

سفارش اینترنتی دفترچه یادداشتی تبلیغاتی

خرید ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین هدایای تبلیغاتی ارزان در فروشگاه توکا گیفت

هدایای تبلیغاتی از مهم‌ترین مولفه‌های یک کمپین تبلیغاتی موفق هستند. در این مقاله 5 مدل از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی را معرفی کردیم. توکا گیفت بهترین و بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انواع هدایای تبلیغاتی در ایران است.

در وب‌سایت توکا گیفت می‌توانید انواع هدایای تبلیغاتی را تک یا عمده به صورت اینترنتی سفارش دهید. چنانچه در خصوص هدایای تبلیغاتی تکی یا در تعداد بالای خود سوال و نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان توکا گیفت به شماره 88395098-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ارزان‌ ترین هدایای تبلیغاتی برای هدیه به مشتریان و همکاران ویژه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)