هدیه تبلیغاتی شب یلدا؛ بهترین گزینه‌ها برای کادو دادن

راهنمای خرید هدیه
1400.08.08

اکثر شرکت‌ها ترجیح می‌دهند، در روز‌های آخر سال هدایای تبلیغاتی خود را برای مشتریان، شرکا و کارمندان خود بفرستند. حرکت بازاریابی که اغلب اوقات به دلیل هدایای ارسالی دیگر شرکت‌ها و جنب‌و‌جوش دوران عید چندان دیده نشده و آنطور که باید، موفق عمل نمی‌کند. در چنین شرایطی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم، از مناسبت‌ها و رویداد‌های دیگر، برای معرفی برند خود به دیگران استفاده کنید.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا

به دنبال انتخاب بهترین مناسبت برای ارسال هدایای تبلیغاتی هستید؟ چه رویدادی بهتر از مناسبت‌ها و رسم و رسومات اصیل ایرانی؟ از قدیمی‌ترین جشن‌های ایرانیان، یعنی شب یلدا شروع کنید. شاید در نگاه اول انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی شب یلدا، کمی سخت به نظر برسد. اما نگران نباشید، در این مقاله با توکاگیفت همراه باشید، تا به معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی شب یلدا بپردازیم.

مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا کدام است؟

قبل از اینکه برای خرید هدیه تبلیغاتی اقدام کنیم، ابتدا باید مخاطبی که می‌خواهیم به آن هدیه بدهیم را بشناسیم. هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته شده برای مخاطب، باید برای ایشان کاربردی باشد طوریکه در زندگی روزمره به طور مرتب از آن استفاده کند. فراموش نکنید که هدف شما از ارسال هدیه تبلیغاتی، معرفی برند و تبلیغ کسب‌و‌کارتان است؛ پس باید هدیه‌ای متناسب با علایق و سلیقه مخاطب انتخاب کنید، تا برندتان هرچه بیشتر با ایشان تعامل داشته باشد. در این مقاله قصد داریم، به مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای شب یلدا پرداخته و سپس بهترین فروشگاه برای سفارش هدیه تبلیغاتی را معرفی کنیم.

1.     به یاد‌ماندنی‌ترین شب یلدا با طعم دمنوش‌های مفید و رنگارنگ

شب یلدا از اصیل‌ترین جشن‌های ایرانی است در این رویداد خانواده‌ها دور هم جمع شده و با خوردن آجیل و هندوانه طولانی‌ترین شب سال را جشن می‌گیرند. ارسال هدیه تبلیغاتی خلاقانه در چنین ضیافتی باعث می‌شود، هدیه شما بیشتر به چشم آمده و توسط افراد بیشتری دیده شود.

یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید برای شرکا، مدیران ارشد یا کارمندان نمونه خود تهیه کنید جعبه پذیرایی است. جعبه پذیرایی یک باکس شیشه‌ای یا چوبی بوده و درون آن انواع دمنوش، چای و نسکافه و شکلات و…قرار می‌گیرد. یک جعبه پذیرایی کوچک با مقداری دمنوش و شکلات، از بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا بوده و چشم مخاطب را به خود خیره خواهد کرد.

هدایای سازمانی

2.     جدید‌ترین و بهترین ایده برای هدیه شب یلدا چیست؟

شاید گمان کنید که برای مناسبت خاصی چون شب یلدا، تنها باید به سراغ هدایایی خاص و قدیمی رفت. اما این یک فکر اشتباه است، باید بدانید که هدیه تبلیغاتی شب یلدا، ویژگی خاصی نداشته و دست شما برای انتخاب باز است. با این وجود پس چرا اسپیکر تبلیغاتی را امتحان نمی‌کنید؟

اسپیکر تبلیغاتی، در دسته هدایای الکترونیکی قرار گرفته و از قیمت به نسبت بالایی برخوردار است؛ پس بهتر است حتی برای مناسبت جذابی چون هدیه تبلیغاتی شب یلدا، برای گروه خاصی از افراد چون کارمندان نمونه یا مدیران ارشد در نظر گرفته شود. تنوع فوق‌العاده‌ای در انواع اسپیکر وجود دارد، شما می‌توانید بسته به نیاز و بودجه‌ای که کنار گذاشته‌اید اسپیکر بلوتوثی گلدانی یا حتی اسپیکر دیجیتالی ساعت‌دار را به فروشگاه توکاگیفت سفارش دهید.

3.     یک پیشنهاد لوکس برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا!

اغلب اشخاص، در انتهای سال و عید نوروز هدایای تبلیغاتی مختلفی را از شرکت‌های مختلف دریافت می‌کنند. به همین دلیل، اگر در زمان دیگری هدیه دریافت کنند غافلگیر می‌شوند. بنابراین فرستادن هدیه تبلیغاتی در شب یلدا، تاثیری چندبرابر بیشتر در ذهن مشتریان دارد.

این تاثیر بسیار بیشتر می‌شود اگر، هدیه از بین هدایای تبلیغاتی لوکس برای مخاطب انتخاب شده باشد. مدیران، مشتریان بلند‌پایه و حتی کارمندان نمونه شما، نسبت به نوع هدایایی که دریافت می‌کنند حساس خواهند بود؛ پس هدیه‌ای لوکس، گران‌قیمت و کاربردی انتخاب کنید. پیشنهاد لوکس بعدی ما به شما، برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا تابلو نفیسی از اشعار حافظ است. این هدیه لوکس و گران قیمت، بهترین گزینه برای مخاطبین خاص اهل هنر خواهد بود.

هدایای سازمانی

4.     طولانی‌ترین شب سال؛ شب شاهنامه و شعر حافظ!

یکی از رسومات شب یلدا، گرفتن فال حافظ و خواندن شاهنامه است. پس انتخاب کتاب‌های نفیس به عنوان هدیه تبلیغاتی شب یلدا، می‌تواند بسیار تاثیر‌گذار بوده و روی نگرش مخاطب درباره برند شما اثر مثبتی بگذارد.

دیوان حافظ یا خیام از بهترین هدایای تبلیغاتی لوکسی هستند که می‌توانید در شب یلدای زیبا، به مدیران و مسئولان بلندپایه هدیه دهید. این هدیه تبلیغاتی شب یلدا، به دلیل قیمت به نسبت بالایی که دارد برای دایره محدودی از مخاطبین در نظر گرفته می‌شود.

ست هدیه سازمانی

5.     بهترین گزینه برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا

بسیاری از افراد پاسخ پرسش چگونه هدیه مناسب انتخاب کنیم را نمی‌دانند؛ به همین دلیل در رویداد‌های مختلف، هدیه‌های نامناسبی انتخاب کرده و هزینه‌های هنگفتی صرف می‌کنند. در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که باید، قبل از انتخاب هدیه به مخاطب دقت کرده و نیاز آن‌ها را در نظر بگیرید. اما اگر با مخاطبین بی‌شماری روبرو بوده و فرصت آنالیز ندارید، باید به سراغ هدایای تبلیغاتی عمومی‌تر و کلاسیکی چون ساعت بروید. ساعت تبلیغاتی رومیزی یا دیواری، بهترین گزینه برای اوقاتی است که مخاطب خود را چندان نمی‌شناسید و اطلاعات دقیقی از او ندارید. ساعت تبلیغاتی به دلیل نوع کاربری و قیمت بسیار مناسبی که دارد، در بین مخاطبین و شرکت‎ها بسیار پرطرفدار است.

هدایای تبلیغاتی چیست

خرید بهترین هدیه تبلیغاتی شب یلدا از توکاگیفت

در این مقاله شما را با بهترین ایده‌ها برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا آشنا کردیم. هدایای تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید، براساس بودجه و سلیقه‌ای که دارید آن‌ها را برای کارمندان و شرکای خود تهیه کنید. به دنبال خرید هدیه تبلیغاتی شب یلدا با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی مناسب هستید؟ همین حالا با توکا گیفت تماس گرفته و هدیه شب یلدا را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با توکاگیفت از طریق شماره 02188395072 در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هدیه تبلیغاتی شب یلدا؛ بهترین گزینه‌ها برای کادو دادن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)