هدایای تبلیغاتی بانک ها؛ برای مدیران و کارمندان

جعبه پذیرایی
1400.10.11

مهم نیست که چه مناسبتی در کار باشد، همیشه ارسال هدایای تبلیغاتی برای تشکر و قدردانی از مشتریان و کارکنان […]

هدایای تبلیغاتی بانک ها

مهم نیست که چه مناسبتی در کار باشد، همیشه ارسال هدایای تبلیغاتی برای تشکر و قدردانی از مشتریان و کارکنان بانک، ایده خوبی به نظر می‌رسد. هدیه تبلیغاتی می‌تواند یک راه عالی برای ایجاد حس وفاداری در کارمندان و جذب و حفظ مشتری باشد. برای آنکه هدایای تبلیغاتی بانک ها تاثیر مناسبی رو مخاطبین بگذارد، باید متناسب با نیاز آن‌ها انتخاب شود. در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی بانک ها بپردازیم.

مهم‌ترین نکته در انتخاب هدایای تبلیغاتی جالب برای بانک‌ها

قبل از اینکه برای خرید هدایای تبلیغاتی اقدام کنید، ابتدا باید به سراغ مخاطب مورد نظر خود رفته و نیاز‌های او را بشناسید. چرا که با شناخته درست مخاطب است که می‌توانید، هدیه‌ای درخور جایگاه ایشان انتخاب کنید. فراموش نکنید که در وهله اول، هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته شده برای مخاطب باید کاربردی باشد. هدایای تبلیغاتی بانک ها، باید در زندگی روزمره فرد به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرد. چرا که هدف شما از ارسال هدیه تبلیغاتی، معرفی برند و تبلیغ کسب‌و‌کارتان است. با استفاده مداوم از هدیه است که تبلیغ برند شما بهتر و بیشتر به چشم خواهد آمد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی بانک ها پرداخته و سپس بهترین فروشگاه برای سفارش هدیه تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم.

وارد کننده هدایای تبلیغاتی

1.     ست رومیزی چوبی؛ انتخابی خاص و خلاقانه!

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند، نظر بسیاری از مراجعه‌کنندگان را به خود جلب کند مرتب بودن میز کارکنان است. وسایلی که روی میز قرار می‌گیرند شامل، خودکار، موبایل، تقویم و برگه یادداشت و…است. این وسایل بدون داشتن جایگاهی مناسب، باعث شلوغی میز و نامرتب دیده‌ شدن آن می‌شوند. یکی از بهترین راه‌ها که باعث یکدست و منظم دیده شدن میز کارکنان بانک می‌شود، استفاده از ست رومیزی چوبی است.

ست رومیزی چوبی که در دسته هدایای تبلیغاتی خلاقانه قرار می‌گیرد، ظاهری شیک و مدرن به میز کار کارمندان بانک می‌دهد. این هدیه تبلیغاتی کاربردی به طور معمول جای قلم، کارت ویزیت، تقویم و پایه گوشی و…دارد و از پخش شدن وسایل میز جلوگیری می‌کند. ست‌های رومیزی چوبی، فضای بسیار مناسبی برای حکاکی لوگو و شعار تبلیغاتی شرکت دارند.

2.     فلش مموری تبلیغاتی؛ هدیه‌ای محبوب و گران‌قیمت

یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی که بدون شک، باعث رضایت 100% مخاطبین از بانک می‌شود فلش مموری تبلیغاتی است. این هدیه جذاب و کاربردی، بیشتر در بین اقشار جوان از محبوبیت برخوردار است. البته با توجه به افزایش قیمت این محصول در طی چند سال اخیر، بهتر است بودجه مناسبی برای خرید آن کنار بگذارید. فلش مموری تبلیغاتی به دلیل ظاهر متنوع و قابلیت‌های گوناگون، قیمت‌های مختلفی هم داشته و یک ابزار بازاریابی قوی محسوب می‌شوند.

هدایای تبلیغاتی عمده

3.     پاوربانک تبلیغاتی؛ جذاب‌ترین هدیه برای کارمندان و مشتریان

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی مثل فلش یا پاوربانک تبلیغاتی در دنیای امروز، آنقدر مزیت‌های بی‌شمار دارند که به یکی از پرطرفدار‌ترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شوند. امروزه با استفاده از لوازم الکترونیکی چون لپ‌تاپ و موبایل، نیاز به دسترسی برای شارژ سریع آن‌ها به یک ضرورت تبدیل شده است. در نظر بگیرید که در هر زمان و مکانی، امکان دسترسی به پریز برق وجود ندارد. ممکن است مخاطب در طی سفر نیاز به شارژر داشته یا حتی در یک روز معمولی در اداره، شارژر خود را فراموش کرده باشد. در چنین شرایطی وجود یک پاوربانک تبلیغاتی که لوگوی بانک روی آن حک شده باشد، مشکل مخاطب را به سادگی برطرف خواهد کرد.

4.     خودکار تبلیغاتی؛ ارزان، کلاسیک اما پرطرفدار

امروزه می‌توانید شخصی را پیدا کنید که در جریان کار و زندگی روزمره، استفاده‌ای از خودکار نداشته باشد؟ دانش‌آموز، دانشجو و کارمند و…هر شخصی به یک خودکار برای نوشتن نیاز خواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که خودکار به دلیل استفاده همگانی که دارد، یک هدیه به نسبت ارزان و مناسب محسوب می‌شود. خودکار‌های تبلیغاتی در متریال‌های گوناگونی تولید شده و قیمت و کیفیت متنوعی دارند. از خودکار‌های پلاستیکی ارزان قیمت گرفته تا قلم‌های نفیس و گران، شما می‌توانید هر یک را متناسب با بودجه بانک انتخاب کنید. در اغلب موارد با خرید و فروش عمده خودکار تبلیغاتی، این هدیه بسیار به صرفه و ارزان خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی ماندگار

5.     سررسید و سالنامه؛ رزرو بیلبورد برای 365 روز سال

وقتی از هدایای تبلیغاتی قدیمی و کلاسیک صحبت می‌کنیم، بدون شک سررسید و سالنامه از اولی گزینه‌هایی هستند که به نظرمان می‌آیند. شاید سررسید تبلیغاتی در دسته هدایای تبلیغاتی جدید و جذاب قرار نگیرد، اما بدون شک در تمام روز سال توسط کارکنان استفاده می‌شود. هر شخصی برای نوشتن امور روزانه، برنامه‌ریزی و سروسامان دادن به کار‌ها به یک سررسید نیاز خواهد داشت. پس طبیعی است که تمامی شرکت‌ها و بانک‎‌ها به سراغ طراحی و سفارش سررسید سال جدید بروند. فراموش نکنید که سررسید و سالنامه از بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی بوده و می‌تواند به برخی از مشتریان خاص در هنگام بازدید از غرفه تقدیم شود.

هدیه مناسب برای کارمندان

6.     جاکارتی و جاسوئیچی؛ هدایایی مقرون‌به‌صرفه و کاربردی

اگر برای انتخاب هدایای تبلیغاتی بانک ها به دنبال محصولی هستید که برای تمامی گروه‌ها کاربرد داشته و جذاب باشد جاکارتی و جاسوئیچی را انتخاب کنید. در نظر بگیرید که بیشتر افراد در کیف و جیب خود، چندین دسته کلید و کارت بانکی دارند. هر شخصی برای جلوگیری از کم شدن این وسایل مهم، به ابزاری برای نظم دادن به آن‌ها نیاز دارد. پس جاکارتی و جاسوئیچی تبلیغاتی می‌تواند کارمندان و مشتریان خاص بانک شما را خوشحال کند. ضمن آنکه این محصولات از فضای بسیار مناسبی برای تبلیغات هم برخوردار هستند. جاکارتی و جاسوئیچی تبلیغاتی، تنوع بسیار بالایی داشته و در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون ارائه می‌شوند؛ به همین دلیل می‌توانند سلیقه‌های گوناگون را پوشش داده و رنج قیمتی متفاوتی را در بر بگیرند.

هدیه اداری عید

سفارش لوکس‌ترین هدایای تبلیغاتی بانک ها از توکاگیفت

در این مقاله شما را با لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی بانک ها آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید، با توجه به سلیقه و نظر کارمندان و مشتریانتان می‌توانید، هدایای ماندگار و جذابی را برای آن‌ها تهیه کنید. برای سفارش هدایای تبلیغاتی بانک ها با حک نام شرکت و برند شما به صورت اختصاصی روی هدیه، همین حالا با توکاگیفت تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت سفارش، می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۸ با همکاران ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هدایای تبلیغاتی بانک ها؛ برای مدیران و کارمندان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)