با هدایای تبلیغاتی ماندگار کاربرانتان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید!

هدایای تبلیغاتی و کسب و کار
1400.10.13

به لطف اینترنت و لوازم دیجیتالی بسیاری از کسب و کار‌ها اینترنتی شده‌اند. به همین دلیل تاسیس یک شرکت و استارتاپ نسبت به گذشته سریع‌تر و با سرمایه کمتری نیز ممکن است. در بازار، رقابت در همه حوزه‌های کسب و کار‌ها به اوج خود رسیده است. یکی از بهترین استراتژی‌ها برای اینکه سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنیم، تبلیغات است.

هدایای تبلیغاتی ماندگار

با داشتن استراتژی تبلیغات هدفمند می‌توانیم کاربران را به مشتریان وفادار برند تبدیل کنیم. در این راستا هدایای تبلیغاتی ماندگار یکی از بهترین راهکار‌ها برای تعامل و ارتباط با مخاطبان است. در این مقاله همراه ما باشید تا 5 تا از هدایای تبلیغاتی ماندگار را معرفی کنیم.

هدایای تبلیغاتی چیست؟ استراتژی هدفمند داشته باشید!

وقتی شرکت و برندی برای اولین بار در بازار حضور پیدا می‌کند، دمو یا نمونه‌ای از محصول خود را به‌صورت رایگان عرضه می‌کند. این نمونه همان هدایای تبلیغاتی است. از طرفی شرکت‌ها، سازمان‌ها و برند‌های مطرح در سالگرد تاسیس خود هدایایی را به کاربرانشان هدیه می‌دهند تا بتوانند با کاربرانشان تعامل و ارتباط بگیرند. به‌طور کلی به دمو، نمونه‌ای از محصول سازمان یا لوازم دیگر مانند خودکار، ساعت، پاوربانک، کتاب نفیس، ماگ و ده‌ها لوازم دیگر از این دست، هدایای تبلیغاتی می‌گویند. توجه کنید که خرید هدایای تبلیغاتی باید همسو با استراتژی تبلیغاتی برند باشد و برای تهیه آن بودجه مشخصی در نظر گرفته شود.

پرچم تبلیغاتی به‌صرفه‌ترین هدیه تبلیغاتی برای مشتریان وفادار!

یکی از قدیمی‌ترین و ماندگارترین روش‌هایی برندینگ پرچم تبلیغاتی است. کاربران در سراسر جهان دوست دارند که از برند محبوب‌شان پرچمی داشته باشند. پرچم تبلیغاتی مانند نمادی از برند عمل خواهد کرد و تاثیر به‌سزایی روی مشتریان وفادار خواهد داشت. از طرفی قیمت پرچم تبلیغاتی ارزان است و شرکت، سازمان‌ها و برند‌های مطرح می‌توانند هدایای تبلیغاتی در تعداد بیشتری را تهیه به کاربران خود اعطا کنند. پرچم تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ماندگار در جهان است و با این نوع هدیه هر لحظه در یاد و خاطر مخاطب‌تان خواهید بود!

پرچم تبلیغاتی به‌صرفه ترین هدیه تبلیغاتی

تابلو نفیس تبلیغاتی مختص مشتریان خاص برند!

برای اینکه کاربران هدایای تبیلغاتی شما را در منزل‌شان نگه دارند باید هدیه شما کاربردی و مهم باشد. واقعیت این است که باتوجه به اینکه بسیاری از افراد جامعه از سبک مینیمالیسم برای دکوراسیون داخلی خود پیروی می‌کنند بهتر است از هدایایی استفاده کنید که هویت خاصی به محیط می‌بخشد. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی نفیس و لاکچری تابلو نفیس تبلیغاتی است. با تابلو‌های نفیس تبلیغاتی می‌توانید حضوری بلند مدت در خانه‌های مخاطبانتان داشته باشید و برند و شعار سازمان خود را روی دیوار‌ها نقش ببندید! معمولاً از تابلو نفیس تبلیغاتی که هدیه‌ای لوکس به شمار می‌رود برای مشتریان وفادر، کارمندان و مخاطبین VIP در نظر گرفته می‌شود.

ساعت تبلیغاتی، هدیه‌ای کاربردی و ماندگار!

لوازم تبلیغاتی تهیه کنید که کاربر به آن نیاز داشته باشد و استفاده کند. یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی تکی ساعت تبلیغاتی است. ساعت دیواری و رومیزی برای خانه‌ای ضروری و قابل استفاده است. ساعت تبلیغاتی قیمت به‌صرفه‌ای دارد و ماندگاری بالایی دارد. به همین دلیل شرکت‌ها همیشه ساعت تبلیغاتی را به‌عنوان یکی از گزینه‌های مهم هدایای تبلیغاتی در نظر می‌گیرند. هدایای تبلیغاتی باید توجه مخاطب را به خود جلب کند تا در این بین لوگو و شعار برندتان نیز برای او تکرار شود. هر شخصی در طول روز بار‌ها ساعت را چک می‌کند به همین دلیل ساعت رومیزی یکی از بهترین و ماندگارترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود.

ساعت تبلیغاتی

کتاب نفیس تبلیغاتی، بهترین هدیه تبلیغاتی لوکس برای مشتریان VIP!

هر برندی مشتریان VIP و وفادار خاصی دارد. معمولاً برند‌ها برای این دست از مشتریان خود هدایای تبلیغاتی نفیسی را در نظر می‌گیرند. کتاب همیشه یکی از بهترین هدایا در طول تاریخ بوده است. کتاب نمادی از تعامل، گفتگو و ارتباط متقابل است. با استفاده از کتاب نفیس تبلیغاتی مانند غزلیات حافظ، سعدی، مثنوی معنوی و شاهنامه جایگاهی ماندگار در قفسه کتاب مشتریانتان داشته باشید. کتاب نفیس تبلیغاتی تاریخ انقضا ندارد و یکی از بهترین و ماندگارترین هدایای تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، بهترین راهکار برای جذب مشتریان جدید!

هر سال نمایشگاه‌های خاصی برای هر صنف در ایران برگزار می‌شود. با شرکت در این نمایشگاه‌ها که معمولاً بازدیدکنندگان فراوانی دارند برند و سازمان خود را به خوبی می‌توانید تبلیغ کنید. معمولاً هر سازمان و برندی در طول مدت نمایشگاه هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را برای بازدیدکنندگان در نظر می‌گیرند. خودکار، جاسوئیچی، پایه نگهدانده موبایل، ماگ، لیوان و دفتر یادداشت، از بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هستند که می‌توانید برای مشتریان بالقوه خود تهیه کنید.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

توکا گیفت بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ماندگار در ایران

در این مقاله 5 تا از هدایی تبلیغاتی ماندگار که شامل کتاب و تابلو نفیس، ساعت، پرچم و هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی می‌شود را به‌طور کامل بررسی کردیم. با تهیه هدایای تبلیغاتی که برای کاربران و مشتریانتان قابل استفاده و همسو با نیاز آن‌ها است در ذهن و خاطرشان ماندگار شوید.

توکاگیفت بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انواع هدایای تبلیغاتی در ایران است. در توکا گیفت انواع هدایای تبلیغاتی از ماگ، پاوربانک، اسپیکر، ساعت، فلاسک گرفته تا تابلو و کتاب نفیس، دفتر یادداشت و لوح تندیس را با تعداد سفارشی ثبت سفارش کنید. چنانچه برای تهیه بهترین هدیه تبلیغاتی سوالی دارید با کارشناسان پشتیبانی توکا گیفت به شماره تلفن 88395098-021 تماس بگیرید. کارشناسان توکاگیفت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “با هدایای تبلیغاتی ماندگار کاربرانتان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید!”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)