چطور هدیه را کادو کنیم؟

راهنمای خرید هدیه
1400.08.11

بعد از خرید هدیه، قرار دادن آن در یک بسته‌بندی زیبا با جلدی شیک و رنگارنگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا هدیه هرچقدر هم که گران و شیک باشد بدون یک بسته‌بندی شیک و جذاب، به چشم نخواهد آمد.

چطور هدیه را کادو کنیم

بعد از انتخاب و خرید هدیه، کادو پیچیدن شیک و قرار دادن آن در یک بسته‌بندی زیبا مهم‌ترین قسمت ماجرا خواهد بود. زیرا حتی اگر بهترین و گران‌ترین هدیه دنیا رو هم که خریده باشید، بدون یک کادوپیچی فانتزی و جذاب از ارزش هدیه می‌کاهید. چشم‌گیر بودن یک هدیه شیک، در نگاه اول به زیبایی کادو و جلد بستگی دارد. پس اگر می‌خواهید در هر جشن و مهمانی، کادو شما نظر‌ها را به خود جلب کند همراه ما بمانید. زیرا می‌خواهیم به شما بگوییم که چطور هدیه را کادو کنیم.

آموزش کادو پیچی ساده و شیک

عید نوروز در راه است و برای عزیزانتان عیدی خریده‌اید؟ تولد دوست صمیمی شماست و برای ایشان کادویی شیک تهیه کرده‌اید؟ به دلیل مناسبتی خاص برای کارمندان خود هدیه تبلیغاتی سفارش داده‌اید؟ اگر چالش سخت انتخاب هدایای مناسب را برای عزیزان و همکارانتان را از سر گذرانده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم. اما باید به این موضوع هم اشاره کنیم که نوبت مقابله با چالش بعدی یعنی نحوه كادو كردن هدیه رسیده‌ است. در این مقاله برای کادو پیچیدن شیک و جذاب هدیه‌ای که در نظر گرفته‌اید، راهنمایی گام‌به‌گام تهیه کرده‌ایم. پس دستور‌العمل‌هایی که در ادامه گفته خواهد شد را دنبال کنید، تا در کوتاه‌ترین زمان با آموزش کادو پیچی ساده هدایا را مانند یک حرفه‌ای بسته‌بندی کنید. کاغذ کادو، قیچی، نوارچسب و روبان برخی از لوازمی هستند که نیاز دارید.

آموزش کادوپیچی با کاغذ کادو

نحوه کادو پیچی جعبه؛ كادو كردن جعبه مربع و مستطیل

از هدایای لوکسی مثل قلم های نفیس گرفته تا کادو‌های کاربردی مانند لباس، برای بهتر دیده شدن هدیه‌ای که خریده‌اید به یک بسته‌بندی جذاب نیاز خواهید داشت. اگر دوست داشته باشید کمی مدرن‌تر و شیک‌تر عمل کنید، بدون تردید از جعبه برای بسته‌بندی هدیه استفاده خواهید کرد. در چنین شرایطی باید مواردی که در ادامه گفته خواهد شد را در نظر بگیرید:

  • ابتدا با در نظر گرفتن ابعاد و اندازه هدیه، یک جعبه مناسب انتخاب کنید. می‌توانید به لوازم‌التحریر‌های نزدیک خانه مراجعه کرده و جعبه‌ای ارزان، متناسب با سایز هدیه بخرید.
  • در نحوه کادو پیچی جعبه، نباید کاغذ کادو را از یاد ببرید. امروزه کاغذ کادو در طرح و اشکال مختلفی یافت شده و بسته به متریالی که دارد قیمت‌های گوناگونی هم خواهد داشت.
  • حالا باید هدیه مورد نظر را در داخل جعبه قرار داده و درب آن را ببندید.
  • حالا باید کاغذ کادو را اندازه‌گیری کنید. برای اینکار باید طول و عرض دقیق آن را بدست آورید.
  • بعد از اندازه‌گیری دقیق کاغذ کادو، آن را روی میز پهن کرده و جعبه هدیه را درست در وسط کاغذ کادو قرار دهید.
چگونه لباس را کادو کنیم
  • در این قسمت می‌خواهیم كادو كردن جعبه مربع و مستطیل را به شما بگوییم. یک طرف از طول کاغذ کادو را برداشته و آن را روی جعبه بگذارید و چسب بزنید. حالا طرف دیگر کاغذ کادو را هم روی قسمتی که چسب زده‌اید گذاشته و دوباره روی آن چسب بزنید. توجه کنید که در این مرحله، ظرافت اهمیت زیادی داشته و نباید از مقدار زیادی چسب استفاده کنید. حالا فقط قسمت‌های انتهایی جعبه باقی می‌ماند که باید کادو کنید.
  • برای کادو کردن قسمت‌های انتهایی باید گوشه کاغذ کادو را گرفته و آن‌ها را، به صورت مورب به سمت داخل تا بزنید. حالا باید این قسمت را با ناخن‌هایتان خط انداخته تا در هنگام چسب زدن و كادو كردن جعبه مربع شکل کاغذ کادو پف نکرده یا چروک نشود.

با به اتمام رساندن این مرحله، باید بگوییم که کار كادو كردن جعبه مربع و مستطیل شکل را به پایان رسانده‌اید. برای زیبا‌تر کردن بسته‌بندی، می‌توانید از روبان‌های رنگی یا حتی کاموا استفاده کنید. از این آموزش می‌توانید برای كادو كردن جعبه ساعت، جعبه خودکار یا حتی کفش استفاده کنید.

آموزش کادو پیچی ساده

آموزش تصویری کادو کردن ساده و شکیل شکلاتی

به دنبال روشی ساده برای کادو پیچی هستید؟ نگران نباشید، برای کادو کردن هدیه روش‌های ساده و سریع زیادی وجود دارد. اگر وقت زیادی نداشته و برای پروسه كادو پيچ كردن هدیه تجربه زیادی ندارید، وقتش رسیده که این آموزش کادوپیچی شکلاتی را یاد بگیرید:

  • در اولین قدم فراموش نکنید که کادوپیچی شکلاتی برای هدایایی مانند عروسک‌های پارچه‌ای و لباس مناسب است. در غیر‌اینصورت ممکن است به هدیه شما آسیب وارد شود. شما می‌توانید از این روش کادوپیچی برای اکسسوری هدایای تبلیغاتی که برای مهدکودک و دانش‌آموزان دبستانی در نظر گرفته‌اید استفاده کنید.
  • دو برگ بزرگ کاغذ کادو یکسان تهیه کرده و آن را بدون تا یا قیچی کردن روی زمین پهن کنید.
  • لباس یا هر هدیه پارچه‌ای و منعطفی که انتخاب کرده‌اید را تا کرده و آن را در بخش انتهایی عرض کاغذ کادو بگذارید.
  • در این بخش باید هدیه را در کاغذ کادو لوله کنید. پس بعد از قرار دادن هدیه در قسمت انتهایی کاغذ کادو، هدیه را به داخل کاغذ بکشید، این پروسه را به آهستگی و تا میانه کاغذ کادو انجام دهید.
آموزش کادو پیچی شکلاتی
  • حالا دو بخش راست و چپ استوانه کاغذ کادو را به سمت داخل تا کرده و با یک نوارچسب آن را محکم کنید. حالا یک هدیه کادوپیچ شده بسیار ساده در دست دارید.
کادو پیچیدن شیک
  • در مرحله بعدی باید یک جلد پلاستیکی رنگی که در گذشته برای محافظت از کتاب استفاده می‌شد تهیه کنید. این جلد‌ها حالتی شفاف داشته و رنگ‌بندی متنوعی دارند. بهتر است محض احتیاط حدود دو متر از این جلد‌های پلاستیکی تهیه کنید.
  • حالا هدیه ساده کادوپیچ شده را دوباره در قسمت انتهایی جلد پلاستیکی قرار داده و آن را تا انتهای جلد لوله کنید.
طريقه كادو كردن با كاغذ كادو
  • اکنون جلد پلاستیکی رنگی، حالتی استوانه‌ای و لوله‌ای شکل به خود گرفته و هدیه درست در مرکز آن قرار دارد. در این مرحله باید دستتان را برای حفظ حالت کادو، روی هدیه گذاشته و مانع از تکان خوردن آن شوید. سپس بخش آزاد استوانه را گرفته و آن را محکم به خلاف جهت خود بچرخانید. سپس قسمت پیچیده شده را با یک نوار چسب محکم کنید. همین کار را برای بخش دیگر استوانه انجام داده و آن را با نوار چسب محکم کنید.
طريقه كادو كردن با كاغذ كادو لباس
  • برای پوشاندن نوار چسب، از مقداری روبان کمک بگیرید. رنگ روبان باید با جلد پلاستیکی و کاغذ کادو تناسب داشته باشد. بعد از بستن روبان گوشه‌های اضافی آن را قیچی کنید.

فراموش نکنید که حالت بسته‌بندی کادو شما، بسته به اینکه آن را به کدام مخاطب می‌دهید تفاوت خواهد داشت. به عنوان مثال آموزش کادوپیچ شکلاتی برای بسته‌بندی اشانتیون برای مشتری چندان مناسب و رسمی نخواهد بود.

مدل کادو پیچیدن

ایده‌هایی خلاقانه برای بسته‌بندی هدیه

اگر وقت و زمان کافی برای کادو پیچی شکلاتی نداشته و به دنبال راهی ساده‌تر هستید می‌توانید از ایده‌هایی خلاقانه برای کادو کردن استفاده کنید. می‌توانید از ساک‌های هدیه که دارای طرح و شکل‌های فراوانی بوده برای بسته بندی استفاده کنید. برای اینکار ابتدا ساک هدیه‌ای متناسب با ابعاد و اندازه هدیه تهیه کنید. سپس وسیله را به دقت درون آن قرار داده و مقداری پوشال و شکلات و برگ گل روی آن بریزید. با اینکار هدیه‌ای شیک و خاطره‌ای شیرین برای مخاطب خود می‌سازید.

به تازگی برای بسته‌بندی کادو، از ساک‌های پارچه‌ای طرح‌دار استفاده می‌کنند. این کیسه‌ها از یک طرف بند داشته و با کشیدن آن سرکیسه جمع خواهد شد. این بسته‌بندی هدیه برای دختران جوان، بسیار جذاب و خلاقانه خواهد بود. هنوز هدیه‌ ایده‌آلی برای مخاطب خود پیدا نکرده‌اید؟ به دنبال کادویی کاربردی و در عین حال لوکس هستید؟ پس مقاله چگونه هدیه مناسب انتخاب کنیم را از دست ندهید.

آموزش کادوپیچی با کاغذ کادو

خرید انواع هدیه تبلیغاتی شیک و زیبا از توکاگیفت

در این مقاله به پرسش چطور هدیه را کادو کنیم پاسخ داده و چند راه ساده برای کادوپیچ کردن هدیه را آموزش دادیم. شما چه نظری درباره کادو پیچیدن شیک دارید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. توکا گیفت از بهترین فروشگاه‌های عرضه کننده هدایای تبلیغاتی بوده و محصولات آن بسیار متنوع هستند. پس با خیال راحت سفارش‌های لوکس و نفیس خود را به توکاگیفت بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید هدایای تبلیغاتی با قیمت و کیفیت مناسب، همین حالا با شماره 02188395093 تماس بگیرید و محصول موردنظر را در سریع‌ترین زمان سفارش دهید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “چطور هدیه را کادو کنیم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)