معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی

راهنمای خرید هدیه
1400.08.10

اگر در صنف تجهیزات و تولید لوازم دندان پزشکی فعالیت داشته یا به دلیل شغلی که دارید، با دندان پزشکان زیادی همکاری می‌کنید، بهتر است در مناسبت‌هایی خاص، به آن‌‌ها هدایایی ارزنده بدهید. با تهیه هدیه‌ای تبلیغاتی و ارزشمند، از زحمات آن‌ها تقدیر کرده و نگرشی مثبت از برند تجاری خود در ذهن آن‌ها ایجاد خواهید کرد.

هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی

انتخاب یک کادو شایسته برای دندان پزشکان کاری سخت است، به خصوص وقتی که این هدیه جنبه تبلیغاتی به خود بگیرد انتخاب سخت‌تر هم خواهد شد. به همین دلیل ما در توکاگیفت، برای شما یک لیست از هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی تهیه کردیم. تا در روز 23 فروردین ماه، که در تقویم ایران به نام دندان پزشکان ثبت شده است هدیه‌ای جذاب و کاربردی انتخاب کنید.

مهم‌ترین نکته برای انتخاب هدیه تبلیغاتی روز دندان پزشک

در هنگام انتخاب و خرید عمده هدیه تبلیغاتی به مناسبت روز دندان پزشک، کادو باید مطابق و هماهنگ با شغل ایشان باشد. پس به سراغ لوازم شخصی مثل عطر، کفش و پیراهن و…نروید. هدیه تبلیغاتی باید در مطب ایشان قابل استفاده بوده و در عین کاربردی بودن بسیار لوکس هم باشد. هدیه‌ای که به زیبایی برند شما را معرفی کرده و باعث جلب توجه مخاطبین زیادی شود. در ادامه به معرفی برخی از هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی می‌پردازیم:

1.     قلم‌های نفیس؛ بهترین کادو برای مطب دکتر

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی لوکس برای جامعه دندان پزشکان، قلم‌های نفیس است. این هدیه علاوه‌بر ارزش و ظاهر شیکی که دارد، برای مخاطب شما کاربردی هم خواهد بود. هر پزشکی برای نوشتن نسخه‌ها و یادداشت‌های درمانی بیماران خود، به خودکار و قلم نیاز دارد. پس چه چیزی بهتر از یک قلم نفیس، که نام لوگو و برند شما روی آن به زیبایی حک شده باشد؟

البته در لیست هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی، روان‌نویس و قلم‌های نفیس ایده‌هایی جدید محسوب نمی‌شوند. اما هدیه‌ای لوکس و در عین حال کاربردی بوده و بین مدیران و پزشکان بسیار پرطرفدار است. قلم‌های نفیس به نسبت سایر هدایای تبلیغاتی، از قیمت بیشتری برخوردار هستند اما تاثیری فوق العاده از برند شما روی ذهن مخاطب می‌گذارند.

هدیه برای دندانپزشک

2.     ساعت کلاسیک؛ بهترین هدیه برای قدردانی از دندان پزشکان

یکی از بهترین هدیه‌ها برای قدردانی از زحمت دندان پزشکان، ساعت تبلیغاتی است. ساعت‌ها طرح و شکل‌های متفاوتی داشته و شما می‌توانید این هدیه را براساس سن، نظر و سلیقه همکار دندان پزشکتان انتخاب کنید. پس اگر قصد تهیه یک هدیه تبلیغاتی جذاب و منحصر‌به‌فرد را دارید، هیچ گزینه‌ای بهتر از ساعت نخواهید داشت. در فروشگاه توکاگیفت، هدایای تبلیغاتی لوکسی چون قلم نفیس و ساعت، در جعبه‌های زیبا و شکیل قرار می‌گیرند تا بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارند.

کادو برای مطب دکتر

3.     فلش مموری؛ کاربردی‎‌ترین هدیه برای دندانپزشک

یکی از ایده‌های جدید در لیست هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی، انتخاب و سفارش فلش مموری اختصاصی است. فلش مموری تبلیغاتی که با طرح سفارشی دندان، یا لوازم مربوط به حرفه دندانپزشکی ساخته شده باشد، یک ایده هیجان‌انگیز و بسیار تازه خواهد بود. فلش مموری تبلیغاتی، در زندگی امروز از وسایل مهم و کاربردی محسوب می‌شود؛ زیرا هر شخصی برای نگهداری، ذخیره و جابه‌جایی اطلاعات خود به آن نیاز خواهد داشت. با استفاده دندان پزشک از فلش مموری تبلیغاتی در لحظات مهم، برند شما در ذهن و ناخودآگاه ایشان ثبت خواهد شد. حال اگر فلش مموری به طور اختصاصی، فقط برای دندان پزشک تولید شده باشد تاثیری شگفت‌انگیز و مثبت روی ذهن ایشان می‌گذارد.

هدیه مناسب برای افتتاح مطب

4.     کتاب نفیس؛ کادو برای افتتاح مطب دندانپزشکی

همه افراد از داشتن کتاب‌های نفیسی چون حافظ و خیام و شاهنامه لذت خواهند برد. کتاب نفیس برای تمامی مناسبت‌ها و رویداد‌ها یک انتخاب عالی و کلاسیک است. برای سفارش و خرید بهترین کتاب برای هدیه دادن به پزشک، ابتدا باید به سلیقه و علایق مخاطب خود توجه کنید. کتاب‌های نفیس تبلیغاتی از چوب، چرم و مس تهیه شده و در قطع‌های مختلف مثل جیبی، رحلی، وزیری و رقعی عرضه می‌شوند. متریال گوناگون و ابعاد و اندازه مختلف، به شما اجازه می‌دهد کتاب نفیس مورد نظر خود را با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید انتخاب کنید.

5.     ست مدیریتی؛ هدیه مناسب روز دندانپزشک

بدون شک یکی از کلاسیک‌ترین هدیه‌ها، برای افراد رده‌بالایی چون مدیران و پزشکان ست مدیریتی است. ست مدیریتی مجموعه‌ای از ابزار و لوازم کاربردی بوده و می‌تواند ترکیبی از قلم نفیس، سررسید چرم، کیف پول و جاکلیدی باشد. البته آیتم‌های به کاررفته در این ست، بسته به سلیقه و بودجه شما متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید ست مدیریتی را از فروشگاه توکاگیفت، به دو صورت چرمی یا فلزی سفارش داده و پیام برند خود را به بهترین شکل به مخاطب منتقل کنید.

البته برخی از شرکت‌های تجهیزات لوازم پزشکی، ترجیح می‌دهند به جای ارسال هدایای تبلیغاتی، به مشتریان خود کد‌های تخفیف ارائه کنند. اما کدامیک از این دو روش، می‌تواند روی مشتری تاثیری مثبت گذاشته و باعث معرفی برند شود؟ در مقاله مقایسه تاثیر هدایای تبلیغاتی و تخفیف، به این سوال پاسخ داده‌ایم.

هدایای تبلیغاتی پزشکی

توکاگیفت بهترین فروشگاه عرضه کننده هدایای تبلیغاتی

در این مقاله لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی را معرفی کردیم. شما می‌توانید هریک از این هدایای تبلیغاتی لوکس و ارزشمند را براساس بودجه و سلیقه‌ای که دارید سفارش دهید. یک هدیه تبلیغاتی، برای تاثیر بهتر و بیشتر روی مخاطب، علاوه‌بر ظاهر زیبا و کاربردی بودن باید جنس و متریال خوبی هم داشته باشد. پس کیفیت را فدای کمیت نکرده و یک هدیه لوکس، شیک و با کیفیت تهیه کنید.برای سفارش اختصاصی هریک از هدایای معرفی شده، می‌توانید به توکاگیفت مراجعه کرده و به‌یاد‌ماندنی‌ترین هدیه را برای مخاطبتان تهیه کنید. پس همین حالا با توکا گیفت از طریق شماره ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۸ در ارتباط بوده و سفارش خود را ثبت کنید. مشاوران و همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)