بهترین هدیه برای کارکنان دورکار چیست؟ 6 ایده جذاب و خاص

راهنمای خرید هدیه
1400.09.09

در دو سال گذشته با همه‌گیری بیماری کرونا و الزام رعایت فاصله اجتماعی، بسیاری از کارمندان برای کم کردن تعداد نفرات در محیط کار و کاهش رفت‌و‌آمد بیرونی، کار در خانه یا در اصطلاح دورکاری را تجربه کردند. در چنین شرایطی برای حفظ روحیه تیمی و تقویت احساس وفاداری می‌توانید از هدیه برای کارکنان دورکار استفاده کنید.

هدیه برای کارکنان دورکار

تمرکز روی کار در خانه، می‌تواند با حواس‌پرتی و سختی‌های زیادی همراه باشد. اما بدون شک سخت‌ترین قسمت کار برای مدیران و سرپرست‌هایی است که به فکر حفظ روحیه تیم و انجام دادن کار گروهی هستند. زیرا کارکنان دورکار در این شرایط، با یکدیگر برخوردی نداشته و به دلیل عدم معاشرت، ممکن است برخی از رفتار‌های عادی همکاران در نظر آن‌ها منفی جلوه کرده و باعث ایجاد سوتفاهم شود. در چنین شرایطی مدیران با تجربه برای حفظ روحیه تیمی به فکر تهیه هدیه برای کارکنان دورکار می‌افتند. اگر شما هم به فکر تهیه هدیه برای کارکنان دورکار خود افتاده‌اید، در این مقاله با ما همراه شوید.

خرید هدیه برای کارکنان دورکار چه مزایایی دارد؟

هر مدیر موفقی به دنبال راه‌ها و روش‌هایی برای پیشرفت امور شرکت است. به همین دلیل است که این مدیران، از مسئله خرید هدیه تبلیغاتی برای کارکنان دورکار ساده نمی‌گذرند. با خرید هدیه برای کارکنان دورکار، آن‌ها حس مثبتی از دریافت هدیه پیدا کرده و انگیزه و پشتکار بیشتری برای انجام امور پیدا می‌کنند. دریافت هدیه حس وفاداری و اعتماد کارمند به مجموعه را هم بیشتر خواهد کرد. پس به عنوان یک مدیر همیشه به کارمندان خود توجه داشته و بدانید که آن‌ها بخش بزرگی از کار‌های شما را پیش می‌برند.

هدیه برای کارکنان دورکار

1.     فلش مموری؛ محبوب‌ترین و ضروری‌ترین نیاز هر کاربر در دنیای امروز

شاید بهتر باشد اولین پیشنهاد هدیه برای کارکنان دورکار را از بین هدایای تبلیغاتی لوکس انتخاب کنیم. با گسترش اینترنت و رواج زندگی دیجیتالی، تمامی افراد به فلش برای ذخیره اطلاعات شخصی و جابه‌جایی سریع و ساده آن‌ها نیاز دارند. اهمیت این نیاز حالا با آنلاین شدن بیشتر خدمات و دورکاری کارکنان دو چندان شده است. فلش مموری‌ها در طرح‌ها و شکل‌های مختلف و با ظریفت‌های گوناگونی تهیه می‌شوند. در سال‌هایی نه چندان دور شرکت‌ها در هنگام سفارش فلش، باید از بین طرح‌های از پیش تولید شده محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کردند. اما حالا با فلش مموری سفارشی این امکان وجود دارد که این هدیه را براساس لوگو یا محصولی از شرکت سفارش داده و به عنوان هدیه به کارمندان دورکار خود بدهید.

2.     اسپیکر تبلیغاتی؛ انتخابی برازنده برای قدردانی از کارمند نمونه!

اسپیکر تبلیغاتی از هدایای پرفروش الکترونیکی بوده که تنوع فراوانی هم دارد. این هدیه پرکاربرد برای کارمندان دورکار، در زمان خستگی ناشی از انجام کار و امور اداری در خانه با پخش یک موسیقی ناراحتی و کلافگی را از تن آن‌ها بیرون خواهد کرد. با انتخاب اسپیکر تبلیغاتی به عنوان هدیه برای کارکنان دورکار، حس وفاداری به سازمان و ارزشمندی را در وجود کارمند خود زنده خواهید کرد. ضمن اینکه مخاطبان دیگر که چندان با برند شما آشنایی ندارند، در حین استفاده از اسپیکر متوجه تبلیغ و برند حک شده کمپانی روی هدیه خواهند شد.

هدیه روز زن برای همکار دورکار

3.     دستگاه بخور؛ هدیه‌ای جذاب و مفید همراه با فواید فراوان

در ادامه لیست بهترین هدیه برای کارکنان دورکار، مطمئنا گزینه‌های جذابی هم در اکسسوری هدایای تبلیغاتی وجود دارد. بار‌ها گفته‌ایم که یک هدیه تبلیغاتی زمان برای مخاطب جذاب خواهد بود که در زندگی روزمره وی کاربرد خاصی داشته باشد. حال اگر در این اوضاع که بیماری‌های مختلف در جهان شیوع پیدا کرده، هدیه شما در کنار کاربردی بودن برای سلامتی هم مفید باشد با یک تیر دو نشان خواهید زد. دستگاه بخور از هدایای الکترونیکی بوده و با قابلیت ایجاد بخور سرد و گرم، رای حفظ رطوبت و کاهش آلودگی هوای محیط بسیار مفید خواهد بود. با ارسال این هدیه به کارمند دورکار، نشان می‌دهید در این شرایط سخت به سلامتی او اهمیت داده و در کنار همکاری، دوستان خوبی برای یکدیگر هستید.

4.     ماگ و لیوان تبلیغاتی؛ انتخابی کلاسیک اما شیک و پرطرفدار

اگر بودجه محدودی داشته و در لیست بهترین هدیه برای کارکنان دورکار به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمتی هستید، این پیشنهاد برای شماست. ماگ و لیوان تبلیغاتی را انتخاب کنید. شاید در وهله اول ماگ و لیوان گزینه جدیدی به نظر نرسند اما با کمی خلاقیت، به هدایای تبلیغاتی خاص و جذابی تبدیل می‌شوند. هر کارمندی در هر ساعتی از روز با نوشیدن چای و قهوه در تلاش است که شاداب شده و با خستگی خود مقابله کند. پس چه چیزی بهتر از یک ماگ یا لیوان تبلیغاتی جذاب که شعار و لوگوی شما به زیبایی روی آن حک شده باشد. کارمند دورکار با هربار استفاده از لیوان در طی روز، احساس خواهد کرد که جزوی از تیم شما است.

هدیه برای همکار مرد دورکار

5.     سررسید تبلیغاتی؛ هدیه‌ای کاربردی برای همکاران خانم و آقا

سررسید تبلیغاتی در دسته هدایای بسیار کلاسیک و قدیمی قرار می‌گیرد؛ بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌ها، به مناسب عید نوروز این هدیه را سفارش می‌دهند. به همین دلیل ممکن است فکر کنید، سررسید تبلیغاتی نمی‌تواند در لیست بهترین هدیه برای کارکنان دورکار قرار بگیرد. اما این یک تفکر اشتباه است، هر کارمندی هنگامی‌که در خانه کار می‌کند و دسترسی مستقیمی به همکاران خود ندارد، به یک سررسید برای برنامه‌ریزی، سروسامان بخشیدن به امور و نظم دادن به کار‌های خود نیاز خواهد داشت.

6.     پایه موبایل؛ یک هدیه مفید و کاربردی برای کارمند شما

اگر بودجه محدودی را برای خرید هدیه تبلیغاتی کنار گذاشته‌اید، باید به سراغ هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت بروید. برخی از هدایای ارزان تبلیغاتی مانند پایه موبایل، می‌توانند بسیار مفید و کاربردی بوده و عمر مفید بالایی داشته باشند. با توجه به زندگی روزمره و استفاده مداوم از گوشی هوشمند، بدون تردید کارمند شما روی میز کار خود به پایه نگهدارنده گوشی نیاز خواهد داشت. پایه نگهدارنده گوشی، از جنس و متریال گوناگونی ساخته می‌شود؛ باید متریالی را انتخاب کنید که از عمر مفید بسیار بالایی برخوردار باشد. فراموش نکنید که هرچه کیفیت و عمر مفید پایه موبایل بیشتر باشد، پیام حک شده برند شما روی هدیه هم زمان بیشتری دیده خواهد شد. فراموش نکنید که هدیه تبلیغاتی برای کارمند یا مخاطب شرکت با اشانتیون برای مشتری تفاوت داشته و معنا و مفهوم دیگری دارد.

بهترین هدیه برای قدردانی از کارمندان دورکار

توکاگیفت عرضه کننده بهترین هدایای تبلیغاتی در ایران

در این مقاله شما را با لیست بهترین هدیه برای کارکنان دورکار آشنا کردیم. برای تقویت روحیه تیمی و دادن انرژی مثبت به کارمندان خود، بهتر است از روی این لیست بهترین هدیه را انتخاب کرده و آن‌ها را برای کارمندان خود ارسال کنید. سفارش هدیه برای کارکنان دورکار را به فروشگاه توکا گیفت که به عنوان بهترین عرضه‌کننده انواع هدایای تبلیغاتی در تهران شناخته می‌شود بسپارید.

در وب‌سایت توکا گیفت می‌توانید انواع هدایای تبلیغاتی را به صورت تکی یا عمده به صورت اینترنتی ثبت کنید. چنانچه در خصوص سفارش هدایای تبلیغاتی سوال و نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان توکا گیفت به شماره 88395098-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بهترین هدیه برای کارکنان دورکار چیست؟ 6 ایده جذاب و خاص”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)