نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی، 5 نکته کلیدی

راهنمای خرید هدیه
1400.09.07

در دنیای امروز برای شناساندن و معرفی برند به مخاطبین، راه‌های ساده و مقرون‌به‌صرفه‌ای وجود دارد. یکی از این روش‌های بازاریابی ساده و کم هزینه، برای جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتریان بالقوه تهیه هدایای تبلیغاتی است. از شرکت‌های کوچک و ساده گرفته تا کمپانی‌هایی بزرگ و قدرتمند، همه در تلاش هستند تا بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنند.

نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی

با فرا رسیدن رویداد‌ها و مناسبت‌های خاص، دغدغه اصلی سازمان‌ها و شرکت‌ها انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب با بودجه است. اگر شما هم با چنین دغدغه‌ای روبرو هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا با نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی آشنا شوید.

مزیت استفاده از هدایای تبلیغاتی در کسب‌و‌کار

قبل از اینکه درباره نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم، ابتدا باید کمی در مورد مزیت آن‌ها بدانیم. مدیران موفق هدایای تبلیغاتی را ابزاری کلاسیک و موثر، برای افزایش فروش و جلب رضایت مشتری و جذب مخاطب جدید می‌دانند. باید قبول کرد در دنیای شلوغ و رقابتی امروز که مخاطب را در بمباران تبلیغات قرار می‌دهد، خرید هدیه تبلیغاتی یک راه متفاوت و جذاب برای جلب نظر مشتری است. هدایای تبلیغاتی شعار و پیام برند شما را به افراد گوناگونی نشان می‌دهد؛ هدیه تبلیغاتی مفید و کاربردی، تاثیر مثبتی روی ذهن مخاطب گذاشته و تا زمان استفاده ایشان از هدیه، تبلیغ برند شما هم ادامه خواهد یافت. در اینجا است که اهمیت انتخاب درست هدایای تبلیغاتی خود را نشان می‌دهد.

1.     درباره مخاطب تحقیق کنید

شاید مهم‌ترین نکته در انتخاب هدایای تبلیغاتی، تحقیق در مورد پرسونا و جست‌و‌جو درباره مخاطب باشد. برای گرفتن بازخورد مثبت از مخاطب، باید هدیه تبلیغاتی را متناسب با شرایط ایشان انتخاب کنید. اگر با دسته محدودی از مخاطبین، مثل گروهی از کارمندانتان روبرو هستید درباره سلیقه و علایق آن‌ها تحقیق کنید. سن و شرایط زندگی آن‌ها را در نظر گرفته و بعد از بدست آوردن شناخت کافی از مخاطبین به سراغ خرید هدایا بروید. با انتخاب هدیه مورد پسند مشتری است که کمپین بازاریابی شما به موفقیت خواهد رسید. اما اگر به دلیل نبود وقت یا تعداد زیاد مخاطبین، اطلاعات درست و کاملی از آن‌ها ندارید می‌توانید از سررسید تبلیغاتی، پایه موبایل یا خودکار تبلیغاتی استفاده کنید.

انتخاب هدایای تبلیغاتی

2.     طرحی زیبا در نهایت سادگی انتخاب کنید

برای اینکه هدیه تبلیغاتی شما برای یک دوره طولانی در ذهن مخاطب بماند، باید به اصول طراحی و جذابیت هدیه توجه ویژه داشته باشید مخاطب از طریق خواندن و دیدن متوجه شعار و پیام برند شما خواهد شد. پس لوگو را در قسمت مناسبی از فضای کالا قرار داده و یک ترکیب رنگی خاص و دلنشین برای کالای تبلیغاتی انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که لازم نیست برای تبلیغ بهتر و بیشتر، تمام فضای هدیه را با شعار و لوگو بپوشانید. به عنوان مثال فضای خالی کالایی مثل ساعت تبلیغاتی، که از هدایای قدیمی و کلاسیک محسوب می‌شود نباید مملو از رنگ‌ها و نوشته‌های تبلیغاتی شود.

نکته مهم در هنگام تهیه هدیه تبلیغاتی

3.     قیمت بالا مهم‌ترین نکته نیست!

نگذارید در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی، تصورات و فکر‌های اشتباه روی تصمیمات شما اثر بگذارند. برخی از این اشتباهات رایج و همیشگی، توجه به قیمت هدیه است. هدایای تبلیغاتی از تنوع قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ این کالا‌ها می‌توانند مثل هدایای تبلیغاتی الکترونیکی بسیار گران‌قیمت و ارزشمند یا مثل خودکار از هدایای ارزان‌قیمت باشند. اما در هر حال نباید فراموش کرد که گران بودن یک کالا، به معنای ارزشمندی و جذابیت آن نخواهد بود. بسیاری از هدیه‌های تبلیغاتی لوکس، فقظ ظاهری زیبا و جذاب داشته و برای مخاطب کاربرد چندانی ندارند. این هدایا شاید در نظر اول بسیار شیک و عالی به نظر برسند اما در نهایت، با وجود قیمت بالا از سر از کمد مخاطب در می‌آورند.

خرید هدیه تبلیغاتی

4.     کیفیت را فدای هیچ چیز نکنید

بسیاری از شرکت‌های کوچک و استارت‌آپ‌های نوپا، در تامین هزینه و بودجه دچار مشکل هستند. به همین دلیل در اغلب موارد، بودجه‌های محدودی را برای خرید هدایای تبلیغاتی کنار می‌گذارند. کم بودن سرمایه با مدیریت هزینه‌ها و کمی تفکر در مورد انتخاب هدایای تبلیغاتی برطرف خواهد شد. اما این موضوع نباید به معنی خرید هدایای بی‌کیفیت باشد. با خرید هدیه‌ای لوکس با قیمتی بسیار کمتر از ارزش واقعی آن، در واقع مسئله کیفیت را نادیده گرفته‌اید. در سال‌های ابتدایی لازم نیست که بودجه فراوانی را برای تبلیغات کنار گذاشته و از خرید بهترین هدیه برای مدیران شروع کنید. بلکه کافیست برای مخاطبین عمومی شرکت هدایای تبلیغاتی ارزانی چون جاسوئیچی و ساک دستی تبلیغاتی را انتخاب کنید.

5.     بسته‌بندی شکیل و زیبا فراموش نشود

مهم نیست که چقدر در انتخاب هدیه تبلیغاتی وسواس و سلیقه به خرج دهید، زحمات و ریز‌بینی شما تا زمانیکه بسته‌بندی مناسبی برای هدیه انتخاب نکنید خود را نشان نخواهد داد. زیرا این بسته‌بندی بوده که ذهنیت اول، نسبت به هدیه تبلیغاتی را در ذهن مخاطب می‌سازد. سعی کنید از بگ‌های شکیل، ساک‌های دستی زیبا و جعبه‌های رنگارنگ، برای بسته‌بندی هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی

سفارش بهترین هدیه تبلیغاتی به بهترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی

قیمت، بسته‌بندی و توجه به مخاطب شاید از نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی باشند اما اصلی‌ترین مورد نیستند. در هنگام سفارش و خرید هدیه تبلیغاتی، باید به فروشگاه عرضه کننده این محصولات نیز توجه کنید. هدایای تبلیغاتی مد نظر شما، باید از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار بوده تا عمر مفید بالایی داشته باشند. در ذهن مخاطب کیفیت هدیه تبلیغاتی برابر با کیفیت خدمات و محصولات شرکت شما خواهد بود. اگر به دنبال فروشگاهی معتبر و شناخته‌شده برای سفارش هدایای تبلیغاتی هستید، پیشنهاد ما به شما توکاگیفت خواهد بود.

توکاگیفت نامی معتبر و آشنا در زمینه عرضه هدایای تبلیغاتی بوده و انواع کالا‌های لوکس و ارزان را با بهترین قیمت و کیفیت به شما عرضه می‌کند. برای خرید انواع هدیه تبلیغاتی به صورت سفارشی برای برند خود همین حالا از طریق شماره ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۸ با مشاورین توکاگیفت در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی، 5 نکته کلیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)