معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی برای معماران

راهنمای خرید هدیه
1400.09.14

3 اردیبهشت ماه یعنی سالروز تولد شیخ بهایی در تقویم ایران به عنوان روز معماری انتخاب شده است. هرساله در […]

بهترین هدایای تبلیغاتی برای معماران

3 اردیبهشت ماه یعنی سالروز تولد شیخ بهایی در تقویم ایران به عنوان روز معماری انتخاب شده است. هرساله در این روز همایش‌ها و مراسم‌های مختلفی برای بزرگداشت معماران در جوامع هنری و علمی برگزار می‌شود. پس اگر به دلیل شغلی که دارید معماران زیادی را می‌شناسید و به دنبال بهانه‌ای هستید تا از آن‌ها قدردانی کنید؛ مقاله معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی برای معماران را از دست ندهید.

اصلی‌ترین نکته برای خرید بهترین هدایای تبلیغاتی برای معماران

در هنگام خرید هدیه تبلیغاتی برای معماری که می‌شناسید، بهتر است هدیه‌ای مطابق با شغل ایشان انتخاب کنید. پس گزینه‌هایی مثل عطر، کفش و لباس را از لیست خود حذف کنید. بهترین هدایای تبلیغاتی برای معماران، باید در دفتر کار ایشان استفاده شده و در عین کاربردی بودن لوکس و چشمگیر هم باشد. هدیه‌ای که به زیبا‌ترین و بهترین شکل ممکن، پیام برند شما را به معمار رسانده و توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند.

1.     قلم‌های نفیس؛ شیک‌ترین و چشمگیرترین هدیه برای معمار

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای جامعه معماران و طراحان قلم های نفیس است. فراموش نکنید که هدیه تبلیغاتی باید در کنار داشتن ظاهری لوکس و زیبا، برای مخاطب کاربردی هم باشد. یک هدیه گران و لوکس، اگر مورد استفاده مخاطب نباشد در گوشه کمد افتاده و خاک می‎خورد. بدون تردید هر معماری برای انجام کار‌های روزمره خود به یک قلم نیاز خواهد داشت. پس چه چیزی بهتر از خودکار لوکس و گرانی که نام برند شما به زیبایی روی آن حک شده باشد؟ متریال به کار رفته در برخی از قلم های نفیس، می‌تواند از سلولوید (صمغ درخت) یا نقره استرلینگ و حتی طلای 24 عیار باشد. پس طبیعی است که این کالا در دسته هدایای تبلیغاتی لوکس و گران‌قیمت قرار بگیرد.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای معماران

2.     فلش مموری سفارشی؛ یک هدیه خاص برای یک معمار خاص

اگر به دنبال ایده‌های هیجان‌انگیز و جذاب هستید و می‌خواهید یک هدیه دیجیتالی انتخاب کنید به سراغ فلش مموری سفارشی بروید. این فلش مموری‌ها کاملا براساس سلیقه، طرح و شکل دلخواه شما ساخته خواهند شد. فلش مموری تبلیغاتی که به شکل یکی از ابزار‌های معماری تهیه شده باشد، تاثیری شگفت‌انگیز و مثبت روی مخاطب شما می‌گذارد.

3.     لوح و تندیس تبلیغاتی؛ یک روش عالی برای قدردانی

برای تشکر و قدردانی از دوست معمار خود می‌توانید، لوح و تندیس تبلیغاتی را انتخاب کنید. این دو محصول در مناسبت‌ها و همایش‌های مختلف، برای تقدیر از افراد خاص و شایسته به کار می‌روند. البته می‌توان آن‌ها را به صورت جداگانه نیز به کار برد. اگر لوح و تندیس تبلیغاتی از ظاهر شکیل و جذابی برخوردار باشد برای همیشه در اتاق کار معمار جای خواهد داشت. البته مطمئن باشید که متن تبلیغاتی نوشته شده روی آن‌ها نیز، بار‌ها و بار‌ها توسط بازدیدکنندگان و خود معمار خوانده شده و برند شما در ذهن ایشان حک خواهد شد.

کادو برای مهندس معمار

4.     تابلو نفیس و لوکس؛ برای همیشه در چشم مخاطب باشید!

شاید یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای معماران، انتخاب تابلو نفیس باشد. با خرید تابلو نفیس تبلیغاتی اصالت و تاریخچه برند خود را به مخاطب معمار خود نشان خواهید داد. تابلو نفیس و لوکسی که در تهیه آن از متریال با کیفیتی استفاده شده باشد، به سادگی در دکوراسیون داخلی دفتر کار معمار قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که معماران در دسته مخاطبین VIP قرار گرفته و باید برای جلب نظر آن‌ها هدیه‌هایی لوکس و شیک تهیه کنید. با انتخاب یک هدیه تبلیغاتی لوکس و جذاب است که می‌توانید فروش و سود را افزایش و توجه مخاطبین خاص را جلب کنید. با دانستن تفاوت اشانتیون و هدایای تبلیغاتی و سپس در نظر گرفتن پرسونا، بهترین هدیه را برای مخاطب خود انتخاب خواهید کرد.

کادو برای روز معمار

5.     ست سررسید تبلیغاتی؛ یک انتخاب جذاب و شیک

یکی از کلاسیک‌ترین و در عین‌حال لوکس‌ترین هدایا برای معماران، ست سررسید تبلیغاتی است. باید این نکته را به شما گوشزد کنیم که هنوز بسیاری از کمپانی‌ها و شرکت‌ها، سررسید تبلیغاتی را موثر‌ترین و بهترین هدیه می‌دانند. ست سررسید از اقلام بسیار لوکسی چون کیف پول، کتاب نفیس، قلم و جاکارتی تشکیل شده است. البته هر یک از این اقلام می‌توانند بسته به بودجه و سلیقه شما متفاوت بوده و تغییر کنند. این هدیه یک جایگزین بسیار مناسب برای کادو‌هایی گران‌قیمت اما بدون کاربرد برای مدیران است.

کادو برای روز مهندس

سفارش انواع هدایای تبلیغاتی لوکس و شیک با توکاگیفت

در این مقاله به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی برای معماران پرداختیم. شما می‌توانید هریک از این هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس را با توجه به بودجه و سلیقه‌ای که دارید انتخاب کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که یک هدیه تبلیغاتی خاص و کاربردی، باید از متریال و کیفیت خوبی هم برخوردار باشد. مخاطب با کیفیت هدیه تبلیغاتی، کیفیت محصولات برند شما را خواهد سنجید.

سفارش باکیفیت‌ترین هدایای تبلیغاتی را به توکاگیفت بسپارید؛ برای ثبت سفارش هدیه موردنظر خود می‌توانید به صفحه اصلی سایت توکا گیفت بروید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش از طریق شماره 02188395098 با مشاورین توکاگیفت در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی برای معماران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)