تاثیر هدایای تبلیغاتی بر رضایت مصرف کننده

هدایای تبلیغاتی و کسب و کار
1400.05.26

هدایای تبلیغاتی از جمله ابزاری است که تاثیر بسیاری در کسب رضایت مشتری و افزایش فروش شما دارد.با کمترین هزینه و سفارش یک کالای باکیفیت می‌توانید بیشترین تاثیر را در جذب مشتری داشته باشید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

معجزه هدایای تبلیغاتی را در جذب مشتری دست کم نگیرید! در سال‌های اخیر هدیه تبلیغاتی به یکی از جذابترین ایده‌های تبلیغاتی در شرکت‌های تجاری، مدارس و کارخانه‌های تولیدی برای جذب مشتری و رضایت مصرف کنندگان تبدیل شده‌ است. هدیه تبلیغاتی ممکن است تولید خود شرکت باشد و مرتبط با محصولات شرکت و گاهی ممکن است از محصولات کاربردی و پرفروش یک شرکت تبلیغاتی معتبر برای تبلیغ استفاده شود.

هر یک از این هدایای تبلیغاتی تاثیر شگفت انگیزی در جذب مشتری و کسب رضایت مشتری خواهند داشت. اگر قصد دارید با تاثیر هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش و رونق کسب و کار آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مطلب شما را با معجزه و تاثیر هدایای تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ایجاد حس خوب در مشتری، مهم‌ترین تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

ایجاد حس خوب در مشتری و کسب رضایت او، مهم‌ترین تاثیر هدیه تبلیغاتی در موفقیت کسب و کار شما است. به‌طور کلی مشتریان به دو دسته مشتریان ناراضی و مشتریان راضی از کسب و کار تبدیل می‌شوند. اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتری ناراضی باعث جلب رضایت او و پس از مدتی تبدیل او به یک مشتری وفادار و رضایتمند می‌شود.

مشتری راضی نیز ممکن است پس از مدتی جذب تبلیغات رقبای کاری شما شوند. بنابراین با ارسال هدایای تبلیغاتی می‌توانید با رقبای خود در حوزه کاری مرتبط به رقابت بپردازید و مشتریان خود را از دست ندهید.

مهمترین تاثیر هدایای تبلیغاتی

ارسال هدایای تبلیغاتی برای مشتری و ایجاد یک ارتباط بلند مدت با او

ارسال هدایای تبلیغاتی برای مشتری باعث می‌شود تا ارتباط بلند مدت مشتری با کسب و کار شما به صورت مداوم برقرار باشد. پیشنهاد می‌کنیم تاریخ تولد مشتری‌های وفادارتان را ثبت کنید و روز تولد آن‌ها با خرید هدیه تبلیغاتی لوکس و ارسال آن برای مشتری در روز تولدش، او را شگفت زده کنید. حفظ ارتباط مداوم با مشتری با ارسال کالایی که مدام از آن استفاده کند باعث می‌شود تا ماه‌ها و حتی سال‌ها مخاطب با نام تجاری شما در ارتباط باشد. این یعنی در هر بار توزیع کالاهای تبلیغاتی، برای ماه‌ها نام تجاری خود را در ذهن مشتری‌ها حک می‌کنید و ارتباط بلند مدت شما با آن‌ها حفظ خواهد شد.

بازاریابی و معرفی برند با کمترین هزینه و در کمترین زمان

بازاریابی و معرفی برند برای اکثر شرکت‌ها به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است. بازاریابی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام با توجه به فضای رقابتی بسیار بالایی که دارند در کوتاه مدت، تاثیر بسیاری در بازاریابی و معرفی برند شما نخواهند داشت. با خرید یک هدیه تبلیغاتی کوچک و ارسال آن برای مشتری در زمانی کوتاه می‌توانید علاوه‌بر معرفی محصول، باعث ایجاد یک بازاریابی موثر و بادوام برای مشتری شما می‌شود.

هدایایی مانند ماگ و لیوان تبلیغاتی یا فلش‌های تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمتی است که تاثیر بسیاری در معرفی برند و بازاریابی شما دارند. معمولا شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای سفارش هدایای تبلیغاتی یک محصول را با تعداد بسیار بالا سفارش می‌دهند. از این رو سفارش یک محصول باکیفیت و ارزان قیمت برای سفارش بسیار، مطقی‌ترین راه ممکن برای معرفی برند موردنظرتان خواهد بود.

خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی، بهترین کارت ویزیت برای ارائه به مشتری

هدف از سفارش کارت ویزیت، معرفی شرکت و محصولات آن به مشتریان است. هدایای تبلیغاتی تا حد زیادی به همین منظور خریداری می‌شوند. اما تجربه نشان می‌دهد، خرید هدایای تبلیغاتی و اهدای آن به مشتریان به مراتب بسیار تاثیرگذارتر از هرگونه کارت ویزیتی خواهد بود. با توزیع هدایای تبلیغاتی بین مخاطبان شرکت و محصولات‌تان را به کسانی که ممکن است در آینده مشتری شما باشند، معرفی خواهید کرد.

با سفارش یک هدیه تبلیغاتی باکیفیت و کاربردی مانند سررسید یا خودکارهای نفیس می‌توانید علاوه‌بر نام، نشان و پیام تجاری شرکت، اطلاعات تماس را نیز بر روی محصول حک کنید. با این کار هدیه تبلیغاتی شما به یک کارت ویزیت تمام عیار تبدیل خواهد شد. توجه داشته باشید که هدایای تبلیغاتی به عنوان نماینده شما در شرکت رقبا به شمار می‌روند. بنابراین کیفیت محصول موردنظر بسیار مهم و ضروری خواهد بود.

افزایش شهرت برند با سفارش هدایای تبلیغاتی باکیفیت و مرغوب

معرفی برند با استفاده از ایده‌های تبلیغاتی مانند تابلوهای تبلیغاتی در خیابان‌ و استفاده از ایده‌های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی تنها چند ثانیه مورد بررسی مخاطب قرار می‌گیرد و پس از آن برای همیشه به دست فراموشی سپرده می‌شود. استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی و باکیفیت مانند کیف تبلیغاتی یا یک خودکار نفیس باعث می‌شود تا با استفاده مداوم از این هدیه، مخاطب همیشه به یاد شما و کسب و کارتان باشد.

بنابراین می‌توانید با استفاده از یک ایده ارزان و کاربردی برای همیشه شهرت برند خود را در بین مشتریان‌تان حفظ کنید. معمولاً دریافت یک هدیه به یاد ماندنی از شرکت همکار، باعث می‌شود تا مدت‌ها این خاطره زیبا در یادها باقی بماند و تاثیر بسیار مثبتی در رابطه شما با مشتریان‌تان داشته باشد.

بهترین راه جذب مشتری، ارزان و باکیفیت

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی با بالاترین کیفیت از فروشگاه توکا گیفت

در این مقاله شما را به طور کامل با تاثیر هدایای تبلیغاتی در موفقیت کسب و کار و افزایش رضایت مشتری آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید، کیفیت محصول هدایای تبلیغاتی تاثیر بسیاری در اثرگذاری آن بر مشتری خواهد داشت. توکاگیفت، یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات تبلیغاتی است؛ پس با خیال راحت، سفارش‌های خود را به این فروشگاه بسپارید. می‌خواهید در مورد خدماتی که توکاگیفت ارائه می‌کند، بیشتر بدانید؟ همین حالا با شماره 02188395093 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تاثیر هدایای تبلیغاتی بر رضایت مصرف کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)