اشانتیون برای مشتری چیست و چه تاثیری در میزان فروش دارد؟

هدایای تبلیغاتی و کسب و کار
1400.06.06

اشانتیون از جمله هدایای کاربردی است که با تهیه آن می‌توایند فروش بی‌نظیری از محصولات خود را تجربه کنید. در این مقاله به بررسی این محصول و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

اشانتیون برای مشتری چه مزایایی دارد

اغلب افراد در نگاه اول اشانتیون و هدایای تبلیغاتی را مشابه با یکدیگر می دانند و بر این باورند که دو عبارت رایج اشانتیون و هدیه تبلیغاتی تفاوت خاصی با یک‌دیگر ندارند! باید بگوییم این باور یک باور کاملاً اشتباه است و تفاوت‌های بسیاری بین اشانتیون و هدایای تبلیغاتی وجود دارد. اشانتیون کلمه فرانسوی به معنی نمونه است. اشانتیون محصول نمونه رایگان یک محصول به خریدارانی است که به یک فروشگاه مراجعه می‌کنند و قصد تست‌کردن محصولات این فروشگاه را دارند. اشانتیون با توجه به نوع کسب و کار، انواع مختلفی دارد.

این محصول کوچک، تاثیر شگفت انگیزی در افزایش فروش محصولات شما خواهد داشت. اگر می‌خواهید بدانید استفاده از اشانتیون برای مشتری چه مزایایی دارد و چگونه بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله شما را به صورت کامل با مزایای استفاده از اشانتیون برای معرفی محصولات فروشگاهی و افزایش فروش آشنا می‌کنیم.

اشانتیون چیست؟

پیش از هرچیز بهتر است ابتدا شما را با مفهوم اشانتیون به خوبی آشنا کنیم. همانطور که گفته شد اشانتیون یک محصول کوچک یا یک نمونه از محصولات پرفروش یک شرکت یا تولیدی‌ها است که برای معرفی کیفیت و نوع محصولات به مشتری ارائه می‌شود. هرچند این مفهوم در طول سالیان اخیر تغییر کرده و اشانتیون گاهی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای جذب مشتری و افزایش رضایت او به کار برده می‌شود. اغلب مدیران و فروشندگان با خرید هدایای تبلیغاتی و اهدای آن به مشتریان به عنوان اشانتیون به دنبال جذب رضایت مشتری هستند.

اشانتیون معمولا از نوع محصولات موجود در شرکت است که بتواند به خوبی معرفی و پروموشن محصولات و تولیدات شرکت را در حوزه رقابتی انجام دهد. مدیران عزیزی که شرکت آنها محصولی تولید نمی‌کند و در حوزه خدماتی مشغول به فعالیت هستند، می توانند با خرید اشانتیون‌های تبلیغاتی از سایر شرکت‌ها میزان جذب مشتری و فروش خدمات خود را افزایش دهند.

اشانتیون چیست

اشانتیون برای چه کسانی استفاده و خریداری می‌شود؟

برخلاف هدایای تبلیغاتی که معمولاً برای مشتریان وفادار و افزایش رضایت آنها استفاده می‌شود، اشانتیون برای جذب مشتری جدید و معرفی محصولات شرکت در قالب هدیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اکثر کسب و کارهای آنلاین و سنتی می‌توان از این روش برای معرفی محصول به مشتری و جلب رضایت او استفاده کرد. ممکن است برای پروموشن محصولات از ارسال اشانتیون برای شرکت رقبا نیز استفاده کرد. از اشانتیون در نمایشگاه‌های بین المللی و نمایشگاه‌های محلی کوچک که برای معرفی کسب و کار راه اندازی می‌شوند، استفاده بسیاری می‌شود.

بهتر است از اشانتیون‌های تبلیغاتی مانند پاوربانک تبلیغاتی یا فلش مموری‌ها برای تقدیر از از مشتریانی که محصولات را به صورت عمده از شما خریداری می کنند استفاده کنید. این کار باعث ایجاد یک حس خوب و ماندگار در مشتری می‌شود و پس از مدتی او را دوباره به سمت کسب و کار شما باز می ‌گرداند. اشانتیون را می‌توانید به مشتریان غیرفعال خود تقدیم کنید. اشانتیون برای مشتری غیر فعال باعث یادآوری مجدد خدمات و محصولات به او و افزایش فروش شما می‌شود. بی شک در هر کسب و کاری مشتری‌هایی وجود دارند که دیگر از شما خرید انجام نمی‌دهند. یکی از مهم‌ترین دلایل عدم خرید مجدد آنها از شما، عدم تعامل بین فروشنده و مشتری است. با این کار می‌توانید مشتریان غیر فعال خود را به یک مشتری و فعال و پویا تبدیل کنید.

تاثیر اشانتیون برای مشتری

بهترین و جذابترین ایده‌های کاربردی در استفاده از اشانتیون

بهتر است چیزی را به عنوان اشانتیون انتخاب کنید که هزینه زیادی برای شما در بر نداشته باشد. با این کار می‌توانید با کمترین قیمت، بیشترین تاثیر را در میزان فروش شرکت خود داشته باشید. به عنوان مثال اشانتیون شما می‌تواند یک اسپیکر تبلیغاتی یا یک کتاب نفیس باشد. با استفاده از این هدایا در بخشی از ساعات روز به صورت مداوم مشتری همواره به یاد شما و خدمات شرکت‌تان خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم اشانتیون را مرتبط با محصولات شرکت خود خریداری کنید. اگر از اشانتیون برای جذب مشتری استفاده می‌کنید بهتر است در کنار این هدایا یک سی دی یا فایل صوتی از خدمات و محصولات شرکت خود نیز ارائه دهید تا به خوبی کلیه محصولات را به مشتری معرفی کنید. برای استفاده از اشانتیون تنها به مشتریان قدیمی و وفادار خود اکتفا نکنید.

این هدایا در جذب مشتریان جدید و تبدیل مشتریان غیر فعال مشتریان به مشتریان فعال تاثیر شگفت انگیزی خواهند داشت. زمانیکه مشتری یک محصول را از شرکت شما خریداری می‌کند در کنار آن با استفاده از یک اشانتیون مرتبط با محصولات خود، محصول دیگری را نیز به او پیشنهاد دهید. شک نداشته باشید که در مدت زمان کوتاهی با استفاده از این ترفند می‌توانید موفقیت چشمگیری در حوزه کاری خود به دست آورید.

بهترین روش جذب مشتری به کمک اشانتیون

مزایای استفاده از اشانتیون در بهبود کسب و کار و جلب رضایت مشتری

استفاده از اشانتیون مزایای بسیاری به همراه دارد. شاید بتوان اشانتیون را یکی از مهم‌ترین عوامل جلب توجه مشتری به شمار آورد. این روزها تبلیغات موثر، تاثیر بسیار چشمگیری در میزان فروش و موفقیت کسب و کارها خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از اشانتیون، مطرح شدن بیشتر برند شما است. با ثبت کردن نام تجاری روی کالاهایی که قصد دارید به عنوان اشانتیون به مشتری ارائه کنید تا مدت‌های طولانی در اذهان عمومی باقی خواهید ماند. با استفاده از اشانتیون دیگر نیازی به تبلیغات گسترده شهری و صرف هزینه بسیار برای تبلیغات نخواهید داشت.

از اشانتیون می‌توان به عنوان یک کارت بیزینس معتبر که به خوبی برند و محصولات شما را با جزئیات دقیق به مشتری معرفی می‌کند استفاده کنید. از آنجا که اشانتیون یک نمونه محصول کاملا قابل لمس و کاربردی است، تاثیر بسیاری در افزایش فروش شما خواهد داشت. پیشنهاد می‌کنیم برای جلب رضایت بیشتر مشتریان در روز تولد آنها با خرید یک هدیه تبلیغاتی لوکس، بهترین اشانتیون را به آن‌ها تقدیم کنید. این کار مشتریان قدیمی شما را به یک مشتری وفادار و مشتری غیرفعال شما را به یک مشتری جدید و فعال تبدیل خواهد کرد.

تاثیر اشانتیون بر افزایش فروش و رشد کسب و کار

خرید انواع اشانتیون و هدایای تبلیغاتی لوکس و باکیفیت از توکا گیفت

در این مقاله شما را با اشانتیون و مزایای استفاده از اشانتیون برای مشتری و میزان تاثیر آن در فروش محصولات شرکت آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید، استفاده از اشانتیون یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغاتی برای جذب و حفظ مشتری است.

برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌توانید همین حالا وارد صفحه محصولات توکا گیفت شده و محصول مورد نظر خود را پس از بررسی کامل محصولات انتخاب و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02188395098 تماس بگیرید. کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما عزیزان هستند.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اشانتیون برای مشتری چیست و چه تاثیری در میزان فروش دارد؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)