با بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی بیشتر آشنا شوید!

هدایای تبلیغاتی و کسب و کار
1400.10.13

تبلیغات هدفمند مشتریان آینده را بر هر سازمان و برندی به دنبال خواهد داشت. در دنیای امروز برای اینکه مشتریان قدیمی را حفظ کنید باید دائماً با آن‌ها در تعامل و ارتباط باشید.

هدایای تبلیغاتی سنتی

با بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی بیشتر آشنا شوید!

برای جذب مشتریان جدید نیز در نمایشگاه و در هر فضای دیگری که مخاطبان محصول و خدمات شما آنجا هستند باید تبلیغات هدفمندی داشته باشید. یکی از روش‌های جذب مشتری جدید و تعامل با مخاطب قدیمی و وفادار، اعطای هدایای تبلیغاتی است. ما ایرانیان به هدایای تبلیغاتی سنتی اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم و آن‌ها را نگه می‌داریم. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا 5 تا از بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

هدایای تبلیغاتی چیست؟ تبلیغات بدون استراتژی و برنامه‌ریزی فایده ندارد!

معمولاً شرکت‌ها و برند‌ها برای اینکه مشتری قبل از خرید محصول اصلی بتواند محصول و خدمات برند را تست کند، دموی از محصولات را به‌عنوان هدایای رایگان در اختیار عموم مخاطبان قرار می‌دهد. از طرفی برخی برند‌ها امکان ارائه دمو ندارند به همین دلیل برای جذب مخاطب و تبلیغ محصول و خدمات خود لوازمی را به‌عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان بالقوه ارائه می‌دهند.

به هدایای تبلیغاتی مثل دمو محصول، ماگ، لیوان، دفتر یادداشت، کتاب، ساعت دیواری، جا سوئیچی و ده‌ها لوازم دیگر از این دسته هدایای تبلیغاتی می‌گویند. با خرید هدیه تبلیغاتی کاربردی و ماندگار، شعار و لوگوی برندتان را برای همیشه در ذهن مخاطب حک می‌کنید.

تابلو نفیس تبلیغاتی بهترین هدایای تبلیغاتی لوکس برای مشتریان وفادار برند!

ما ایرانیان به دکوراسیون خانه بسیار اهمیت می‌دهیم. معمولاً تابلو یکی از عناصر مهم در دکوراسیون محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در بهترین نقطه خانه مخاطبانتان همیشه شعار ولوگوی برندتان بدرخشد از تابلو نفیس تبلیغاتی استفاده کنید. تابلو نفیس تبلیغاتی را می‌توانید برای کاربران VIP و مشتریان وفادار برند در نظر بگیرید.

واقعیت این است که اگر هدایای تبلیغاتی که تهیه می‌کنید برای مخاطب کاربردی و قابل استفاده نباشند، سریعاً دور انداخته می‌شود. به همین دلیل الزامی است که در خصوص هدایای تبلیغاتی تحقیق و بررسی کنید و بهترین هدیه تبلیغاتی را برای مشتریانتان تدارک ببینید.

تابلو نفیس تبلیغاتی

کتاب نفیس تبلیغاتی از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی جدید

از گذشته تا کنون کتاب یکی از ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی بوده است. اعطای کتاب نفیس تبلیغاتی به مشتریانتان نشان‌دهنده ارزش و اعتباری است که برای مخاطبان خود قائل هستید. هدایای که برای مشتریانتان انتخاب می‌کنید نباید صرفا تبلیغاتی باشند. هیچگاه با هدایای تبلیغاتی صرف، باعث نشوید که مخاطب احساس کند که هدیه ابزاری برای به دام انداختنش است. با هدایا تبلیغاتی مانند کتاب، فصل جدیدی را در رابطه با مخاطبانتان تجربه خواهید کرد.

جعبه پذیرایی چوبی، بهترین و کاربردی‌ترین هدیه رومیزی برای هر شخص!

دمنوش، چایی، قهوه و نسکافه برای ما ایرانیان اهمیت زیادی دارند. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی جعبه پذیرایی چوبی است. جعبه پذیرایی بهترین نگه دارنده دمنوش، چایی، نسکافه و میوه خشک است. با جعبه پذیرایی چوبی که یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی سنتی به شمار می‌رود، جایگاه طولانی روی میز مشتریانتان خواهید داشت! چراکه ما ایرانیان از هر چه بگذریم از چایی و دمنوش نمی‌توانیم به راحتی گذر کنیم!

از طرفی همیشه به یاد داشته باشید که مخاطب هر برندی متفاوت است و باید همسو با پرسونای مخاطب‌تان هدایای تبلیغاتی را تهیه کنید. به همین دلیل اگر مشتریان خاصی دارد پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ست مدیریتی را هم در لیست هدایای تبلیغاتی خود قرار دهید و آن را بررسی کنید.

جعبه پذیرایی چوبی کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی سنتی

ساعت دیواری چوبی، شیک‌ترین هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان خاص!

هدایای تبلیغاتی سنتی جذابیت خاصی دارند و مثل این می‌ماند که زمان را در خودشان نگه داشته‌اند. هدایای تبلیغاتی سنتی هویت ایرانی بودن و فرهنگ دیرینه ما را به خوبی هر چه تمام‌تر نشان می‌دهند. ساعت دیواری چوبی از آن هدایای تبلیغاتی خاص است که مخاطب را به خود جذب می‌کند و حتماً از آن در منزل استفاده خواهد کرد.

واقعیت این است که هدایای تبلیغاتی باید جذابیت، کاربرد و معنایی داشته باشند و کمتر از هر چیزی تبلیغاتی باشند. درست است که این هدایا را برای تعامل با مخاطبان اعطا می‌کنیم اما نباید به هیچ‌عنوان حس بدی با هدایای تبلیغاتی به مخاطبانمان انتقال دهیم. هر کسب و کار و برندی باید بر اساس خدماتی که ارائه می‌کند هدایای تبلیغاتی همسویی را تهیه کند. به‌طور مثال هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی می‌تواند ست مدیریتی، کتاب نفیس، پاوربانک، فلش مموری، ساعت کلاسیک یا قلم نفیس باشد.

شکلات خوری یکی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی سنتی!

شکلات خوری هم کاربردی است و هم یکی از هدایای تبلیغاتی سنتی جذاب است. شکلات خوری روی میز و عسلی در هر خانه و اداره‌ای استفاده می‌شود. به همین دلیل شکلات خوری را در لیست هدایای تبلیغاتی خود قرار دهید و اگر با بودجه شما همخوانی دارد حتماً آن را برای هدیه به مخاطبانتان تهیه کنید.

هر برندی مخاطبان متفاوتی دارد. به همین دلیل اگر بیشتر مشتریان شما آقا هستند باید هدایای خریداری کنید که برای مرد‌ها قابل استفاده و کاربردی باشند. به‌طور مثال بهترین هدیه برای مرد می‌تواند ساعت، دفتر یادداشت، ادکلن، جاسوئیچی، قلم نفیس و پاوربانک باشد.

شکلات خوری از بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی

توکا گیفت بهترین ارائه‌دهنده انواع هدایای تبلیغاتی سنتی و لوکس در ایران

در این مقاله 5 تا از بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی را به‌طور ویژه بررسی کردیم. از مهم‌ترین هدایای تبلیغاتی سنتی می‌توان به شکلات خوری، ساعت دیواری چوبی، جعبه پذیرایی، کتاب و تابلو نفیس اشاره کرد. با هدایای تبلیغاتی سنتی برند و شعار سازمانتان در ذهن مخاطب بار‌ها تکرار می‌شود و راحت‌تر از هر زمانی می‌توانید کاربران خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

توکاگیفیت بهترین ارائه‌دهنده انواع هدایای تبلیغاتی در ایران است. در فروشگاه توکاگیفت انواع هدایای تبلیغاتی از ماگ، ساعت، کتاب و تابلو نفیس، فلش مموری، پاوربانک گرفته تا فلاسک و قلم نفیس موجود است. چنانچه برای تهیه هدایای تبلیغاتی برای شرکت و سازمان خود سوالی دارید یا با چالشی مواجه شده‌اید با کارشناسان فروش توکا گیفت به شماره 88395098-021 تماس بگیرید. کارشناسان مجرب توکا گیفت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “با بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی بیشتر آشنا شوید!”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)