معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی+ همراه با تخفیف

راهنمای خرید هدیه
1400.08.12

هرساله در مناسبت‌ها و رویداد‌های مختلف، همایش‌ها و سمینار‌های متعددی برای شناساندن برند به مخاطبین برگزار می‌شود. در طی برگزاری این نمایشگاه‌ها، هر برندی برای تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات خود، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی متنوعی را به مخاطبین عرضه می‌کند.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، باعث بیشتر دیده شدن برندتان شده و بر اعتبار و محبوبیت شما می‌افزاید. اگر می‌خواهید برای همایش پیش‌رو و جذب مخاطبین بیشتر، هدایایی شیک و جذاب انتخاب کنید با توکاگیفت همراه شوید تا با بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی آشنا شوید.

بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی چه ویژگی دارد؟

انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه، یکی از کار‌های سخت برای مدیران شرکت‌ها است. امروزه با وجود تنوع فراوان هدایای تبلیغاتی، انتخاب وسیله‌ای کاربردی و تاثیر‌گذار برای مخاطب بسیار سخت شده است. مهم‌ نیست که چه مقدار بودجه‌ای برای کمپین بازاریابی کنار گذاشته‌اید، مهم این است که از ارسال و خرید هدیه بیشترین سود و بازدهی را بدست آورید. در نظر داشته باشید که حتی با صرف هزینه‌ای بسیار کم، اما با انتخاب هدیه‌ای مناسب می‌توان حس وفاداری را در مشتریان قدیمی ایجاد و شرکت را به مخاطبین جدیدی معرفی کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی بپردازیم.

چه عواملی باعث تاثیر هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی می‌شوند؟

اگر هر از گاهی به همایش‌ها و سمینار‌های مختلف سری زده باشید، حتما تعدادی هدایای تبلیغاتی هم دریافت کرده‌اید. بدون‌تردید برخی از این هدایای تبلیغاتی، بدون استفاده مانده اما تعدادی دیگر، به یکی از وسایل کاربردی شما تبدیل شده‌اند. به همین دلیل است که نام برند ارائه کننده این هدیه تبلیغاتی، در ذهن و فکر شما ماندگار شده است. اما چه عواملی باعث تاثیر‌گذاری بهتر و بیشتر هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی می‌شود؟

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

انتخاب هدیه‌ای جذاب و خلاقانه

در دنیای بازاریابی کنونی، برای تاثیر گذاشتن روی مخاطب باید هدیه‌ای جذاب و خلاقانه انتخاب کنید. زیرا جذابیت و نوآوری هدیه تبلیغاتی باعث می‌شود نظر مخاطب به غرفه نمایشگاه شما جلب شود. البته این موضوع به معنای انتخاب وسایل گران‌قیمت نبوده و لازم نیست به سراغ هدایای تبلیغاتی الکترونیکی بروید. هدیه تبلیغاتی باید خلاقانه تولید شده تا اثربخشی بالایی داشته و موفقیت کمپین بازاریابی را تضمین کند.

کاربردی بودن هدیه مورد نظر

بدون تردید یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب هدیه تبلیغاتی، کاربردی بودن آن است. نباید فراموش کرد که هدف از عرضه هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی به مخاطب، جذب ایشان به شرکت است. هدیه تبلیغاتی موثر و کاربردی، باید به جز جدانشدنی وسایل موردنیاز مخاطب تبدیل شود؛ نه وسیله‌ای که در گوشه کمد افتاده و خاک بخورد. فلش مموری تبلیغاتی، جاکارتی و ساک دستی برخی از گران‌ترین و ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی کاربردی هستند.

لیست هدایای تبلیغاتی

کیفیت و عمر مفید بالا

فرقی نمی‌کند که به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی باشید یا بخواهید هدایای نمایشگاهی مقرون‌به‌صرفه انتخاب کنید. در هر خریدی باید به مهم‌ترین فاکتور، یعنی کیفیت توجه کرده و بعد به سراغ قیمت هدایای تبلیغاتی بروید. یک هدیه تبلیغاتی مناسب و با کیفیت، نباید با چندبار استفاده مخاطب از کار افتاده و خراب شود. فراموش نکنید که در نهایت مخاطب، میزان عمر مفید و کیفیت هدیه تبلیغاتی را با کیفیت خدمات و محصولات شرکت خواهد سنجید. پس هرچه کیفیت هدیه بیشتر باشد، مخاطب هم نگرش مثبت‌تری نسبت به برند خواهد داشت.

چاپ لوگو و برند روی هدیه

حتی اگر بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و کاربردی را هم خریداری کنید، بدون چاپ لوگو روی آن تاثیری چندانی بر مخاطب نخواهید گذاشت. زیرا بدون لوگو و شعار تبلیغاتی روی هدیه، مخاطب در کمترین زمان برند شما را فراموش خواهد کرد. اما اگر روی هدایای تبلیغاتی لوکس، لوگو و برند خود را چاپ کنید مخاطب با هربار استفاده از هدیه، پیام تبلیغاتی برند شما را خوانده و تجارتتان در ذهن وی حک خواهد شد.

قیمت هدایای تبلیغاتی

محبوب‎ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی کدامند؟

اکنون با عواملی که باعث اثربخشی هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی می‌شوند آشنا شدید. حالا وقت آن رسیده که به معرفی محبوب‎ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی بپردازیم.

جاسوئیچی؛ کاربردی و مقرون‌به‌صرفه

اگر به دلیل بودجه محدود به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمتی هستید، پیشنهاد ما به شما جاسوئیچی است. این هدیه در اغلب در همایش‌ها و سمینار‌های مختلف، به مخاطبین جدید و کارمندان داده می‌شود. جاسوئیچی قیمت بسیار مناسبی داشته و در طرح و شکل گوناگون یافت می‌شود. جاکلیدی تبلیغاتی از عمر مفید بسیار بالایی برخوردار بوده و در زندگی روزمره بار‌ها و بار‌ها مورد استفاده مخاطب قرار خواهد گرفت.

پایه نگهدارنده گوشی؛ هدیه تبلیغاتی ارزان اما پرطرفدار

فراموش نکنید که هدف از عرضه هدیه تبلیغاتی، جذب مخاطب جدید به شرکت است نه ورشکستگی تجارت. پس باید برای بودجه تبلیغاتی با دقت برنامه‌ریزی کرده و به سراغ هدایای تبلیغاتی خاص، شیک و با قیمتی مناسب بروید. انتخاب لوازم جانبی تلفن همراه، یک راه عالی برای جلب نظر مخاطب است. منظور ما از لوازم جانبی موبایل، هدایای الکترونیکی گران‌قیمتی چون فلش و پاوربانک نیست. حالا که اکثر مردم تلفن هوشمند داشته و برای انجام امور خود از آن استفاده می‌کنند، پایه نگهدارنده گوشی بهترین انتخاب خواهد بود. این هدیه کاربردی در طول شبانه‌روز، در معرض دید مخاطب قرار گرفته و نام برند شما را به ایشان یادآوری می‌کند.

هدایای تبلیغاتی چیست

ماگ و لیوان؛ یک پیشنهاد همیشگی!

امروزه هدایای تبلیغاتی، تنوع محصولی فراوانی داشته و شما می‌توانید با توجه به نیاز مخاطب و بودجه‌ای که دارید هدیه‌ای کاربردی و جذاب برگزینید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید برای دیگر شرکت‌کنندگان، کارمندان خود و سایر غرفه‌داران هدیه انتخاب کنید، باید به سراغ وسایلی رفته که نه گران‌قیمت و لوکس باشند و نه خیلی ارزان و عادی. در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما، ماگ و لیوان تبلیغاتی است. با اینکه ماگ و لیوان به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی شناخته می‌شود، اما چندان برای عرضه به کارمندان نمونه و حتی بازنشسته جالب نخواهد بود. می‌خواهید برای کارمند یا دوست بازنشسته خود هدیه‌ای درخور و شایسته انتخاب کنید؟ پس مقاله بهترین هدیه برای همکار بازنشسته را از دست ندهید.

خودکار و دفتریادداشت؛ هدیه‌ای مناسب تمام مخاطبین

بازدید کنندگان عادی نمایشگاه، با انتخاب یک هدیه کاربردی به مشتریان جدید شرکت شما تبدیل خواهند شد. البته به طور معمول برای جلب توجه این سطح از بازدیدکنندگان، سرمایه تبلیغاتی بالایی در نظر گرفته نشده و اغلب از هدایایی ارزان با تیراژ بالا استفاده می‌شود. خودکار و دفتریادداشت تبلیغاتی، از همین هدایای نسبتا ارزان‌قیمت بوده که برای تمامی مخاطبین مناسبند.

توکاگیفت عرضه‌کننده بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در ایران

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی پرداختیم. در هر حال انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی به میزان بودجه شما بستگی خواهد داشت. با انتخاب هدیه مناسب، شما می‌توانید برندینگ کرده و شرکت خود را در ذهن کاربر ماندگار کنید.

توکا گیفت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین هدایای تبلیغاتی در ایران بوده و شما می‌توانید در هر نقطه از کشور، هدایای تبلیغاتی خود را از طریق وب‌سایت توکاگیفت آنلاین سفارش دهید. چنانچه برای سفارش هدیه تبلیغاتی سوال و یا نیاز به مشاوره دارید، از طریق شماره تلفن 88395098-021   می‌توانید با کارشناسان توکا گیفت در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی+ همراه با تخفیف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)