اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی و مزایای آن

هدایای تبلیغاتی و کسب و کار
1400.09.14

هدف تمامی شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ و کوچک از تبلیغ، معرفی برند و شناخته‌شدن بیشتر در نزد مخاطب است. حالا با وجود بازار رقابتی و قرار گرفتن مخاطب در بمباران تبلیغاتی، باید از روش‌های جذاب دیگری چون هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. به همین دلیل قصد داریم به اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی بپردازیم.

اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

تمامی کسب‌و‌کار کوچک و بزرگ، در بازار شلوغ و رقابتی امروز هدفی جز دیده‌ شدن و رشد بیشتر ندارند. طبیعی است که با گذر زمان و فراگیر شدن تجارت آنلاین، دیگر نمی‌توان از روش‌های سنتی بازاریابی برای معرفی برند استفاده کرد. به همین دلیل کمپانی‌های شناخته‌شده و شرکت‌های نوپا از روش‌های نوین دیگری مانند ارسال هدایای تبلیغاتی به مشتریان استفاده می‌کنند.

مدیران این مجموعه‌های موفق بر اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی تاکید کرده و می‌دانند که این محصولات باعث فروش بیشتر و بازگشت سرمایه می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما بگوییم استفاده از هدایای تبلیغاتی چه مزایایی برای شرکت شما دارد.

ایجاد حس وفاداری در مشتری با هدیه تبلیغاتی

ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتری، باعث رضایتمندی ایشان از شرکت می‌شود؛ اما اگر به دنبال ایجاد حس وفاداری در مشتری هستید، باید به سراغ خرید هدیه تبلیغاتی بروید. تنها در چنین شرایطی است که مشتری به جای شرکت‌های رقیب و شناخته‌شده، برند شما را انتخاب خواهد کرد. از تیم بازاریابی بخواهید برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی، شما را راهنمایی کنند. اگر بودجه بسیار محدودی در اختیار دارید، می‌توانید از برخی محصولات شرکت خود به عنوان هدیه استفاده کنید.

اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

مفید‌تر و بهتر از کارت ویزیت

در بازار شلوغ امروز که رقیبان از هر فرصتی برای دیده شدن استفاده می‌کنند، شما باید روش‌های نوین را به کار گرفته و اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی را بدانید. در گذشته برای معرفی برند به مخاطب، کارت ویزیت بهترین چاره به نظر می‌رسید. با اینکه اطلاعات کامل شرکت روی کارت ویزیت چاپ می‌شد، اما این روش تبلیغاتی به نسبت کم هزینه، چندان موثر نبود و توجه مخاطب را جلب نمی‌کرد. اما حالا با استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص، شرکت شما چند قدم به جلو خواهد رفت. هدیه تبلیغاتی فضای کافی برای معرفی برند شما دارد؛ این هدیه اگر درست انتخاب شود، برخلاف کارت ویزیت که توجه چندانی به آن نمی‌شود می‌تواند تا سالیان سال همراه مخاطب باقی بماند.

مزایای هدیه تبلیغاتی

به شماره 1 تبدیل شوید

هدایای تبلیغاتی، روش منحصر‌به‌فردی برای معرفی برند هستند؛ اما متاسفانه بسیاری از شرکت‌ها گمان می‌کنند که فقط استفاده از هدایای تبلیغاتی لوکس است که روی مخاطب تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل چون بودجه بسیار محدودی دارند، به سراغ خرید هدیه نمی‌روند. در حالی که می‌توانند با خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمتی چون خودکار و دفترچه به سادگی، از سایر رقبا متمایز شوند.

مخاطب با هربار استفاده از هدیه تبلیغاتی کاربردی، نام و لوگوی شما را مشاهده کرده و پیام برندتان را می‌بیند. تحقیقات نشان داده که 85% از مردم بعد از دریافت یک هدیه تبلیغاتی به شرکت مورد نظر فکر کرده و لوگوی آن را به خاطر می‌سپارند.

دلایل اهمیت هدایای تبلیغاتی

تبلیغاتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه

باید قبول کرد که بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های نوپا، نمی‌توانند بودجه خیلی بزرگی را به تبلیغات اختصاص دهند. روش تبلیغاتی رسانه‌ای و کاغذی هم بسیار هزینه‌بر بوده و تاثیری دائمی روی مخاطب نمی‌گذارند. به همین دلیل است که بازاریاب‌ها، استفاده از هدایای تبلیغاتی را پیشنهاد می‌کنند. برای خرید یک هدیه تبلیغاتی کاربردی مثل تقویم یا سررسید، فقط یکبار هزینه شده است. اما این هدیه برای 365 روز با هربار استفاده مخاطب از آن، برند را به ایشان معرفی خواهد کرد. برخی از تحقیقات نشان داده که از هر 10 نفر در حدود 6 نفر هدیه تبلیغاتی شرکت را تا 2 سال نگه می‌دارند. پس اگر هدیه‌ای درست و متناسب با نیاز مخاطب انتخاب کنید، با یکبار هزینه تبلیغاتی دائمی رزرو خواهید کرد.

مزیت هدایای تبلیغاتی

شما مشتری را انتخاب کنید

روش‌های قدیمی تبلیغات، عموم مخاطبین جامعه را به سمت برند هدایت کرده و در تبدیل کردن آن‌ها به مشتری جدید چندان موفق نبودند. این در حالیست که هر شرکتی دایره مخاطبین محدودی داشته و محصولات خود را برای قشر خاصی تولید می‌کند. برای مثال مخاطبین هدف و مشتریان اصلی یک شرکت می‌توانند والدین دانش‌آموزان و دانشجویان باشند؛ در چنین شرایطی یک تبلیغ با هدف مخاطب عمومی نمی‌تواند به اندازه بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین نظر آن‌ها را جلب کند. با استفاده از هدایای تبلیغاتی، مخاطبان خاص خود را پیدا و آن‌ها را به مشتری تبدیل و بازدهی تبلیغات را افزایش می‌دهید.

اهمیت هدیه تبلیغاتی

نام کسب‌و‌کارتان را ماندگار کنید

هدیه تبلیغاتی اگر برای مخاطب کاربردی باشد، مدت زمان بیشتری در دست وی باقی خواهد ماند. هرچه مدت زمان استفاده مخاطب از هدیه بیشتر باشد، می‌توان نتیجه گرفت که کمپین بازاریابی موفقیت آمیز بوده و سرمایه به هدر نرفته است. هدیه تبلیغاتی کاربردی مثل جاسوئیچی یا ساک دستی، در هر زمان و هر مکان همراه مخاطب بوده و افراد بیشتری با پیام برند شما آشنا خواهند شد. اگر شرکت نوپایی هستید و بودجه محدودی را برای تبلیغات کنار گذاشته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم، مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی را مطالعه کنید. با خواندن این مقاله با بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین و بهینه‌ترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب خواهد کرد.

سفارش انواع هدایای تبلیغاتی لوکس و ارزان با توکاگیفت

در این مقاله درباره اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی صحبت کرده و مزایای آن را شرح دادیم. بهتر است هر کسب‌و‌کار کوچک و بزرگی، جدا از آفلاین یا آنلاین بودن نوع فعالیتی که دارند، بودجه‌ای را برای خرید هدیه تبلیغاتی اختصاص دهند. خرید هدیه تبلیغاتی می‌تواند مخاطب شرکت را به مشتری تبدیل کرده و حس وفاداری را در ایشان تقویت کند.

هدیه تبلیغاتی با کیفیت و قیمت مناسب را از شرکت توکاگیفت بخواهید. برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی جدید و خاص، وارد سایت توکاگیفت شده و بعد از انتخاب محصول و دیدن مشخصات آن، سفارش خود را ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و ثبت سفارش از طریق شماره 02188395098 با مشاورین ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی و مزایای آن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)