بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان

راهنمای خرید هدیه
1400.06.24

هدایای بیادماندنی هستند که در کنار خاص بودنشان، ارزشمند و کاربردی و متناسب با نیاز کاربرانی باشند که به آن‌ها هدیه می‌دهیم. هدایای تبلیغاتی از اثربخش‌ترین و ماندگار‌ترین هدایایی هستند که می‌توانید برای توسعه فضای تبلیغاتی خود استفاده کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان

اگر قصد هدیه دادن به والدین دانش آموزان را دارید؛ در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان چیست و این هدایای تبلیغاتی را کجا تهیه کنیم؟ بعد از خواندن این مقاله به شما اطمینان می دهیم که می‌توانید بهترین و بهینه‌ترین هدیه تبلیغاتی برای والدین دانش آموزان را به راحتی انتخاب کنید.

چرا هدایای تبلیغاتی اثربخش‌تر هستند؟

قبل از هر چیزی باید مخاطبی که برای‌اش هدایای تبلیغاتی را خریداری می‌کنیم، بشناسیم. در دنیای مارکتینگ به شناخت مخاطبان، پرسونا می‌گویند. هدایای تبلیغاتی حس خاصی را به مخاطب منتقل می‌کند. اگر می‌خواهید اثربخشی هدایای خود را بیشتر کنید، باید پرسونای مخاطب را دقیق رسم کنید و هدایای تبلیغاتی را متناسب با علایق و سلایق مخاطبان خود تهیه کنید.

هدایای کاربردی به دلیل مصرفی بودن، کاربردی بودن و مورد نیاز بودن اثربخشی بیشتری دارد. در واقع هر چه در انتخاب نوع هدایای تبلیغاتی دقیق‌تر باشید بهتر می‌توانید با مخاطب خود تعامل داشته باشید. خوشخبتانه امروزه خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی فراهم آمده است و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. در ادامه بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان را معرفی می‌کنیم.

1.    کتاب نفیس هدایای خاص تبلیغاتی برای والدین

هدیه برای والدین دانش‌آموزان باید خاص و رنگ و بوی دیگری داشته باشد. هر خانه‌ای احتمالاً کتابخانه‌ای هر چند کوچک را داراست. اگر می‌خواهید در قفسه‌های کتابخانه‌های مخاطبان خود ماندگار شوید و همیشه یادی از شما باشد یکی از بهترین هدایا، کتاب نفیس تبلیغاتی است. کتاب نفیس تبلیغاتی می‌تواند شامل اشعار فردوسی، سعدی، خیام، حافظ و مولانا و یا کتب مذهبی خاص باشد. کتاب نفیس از بهترین هدایای تبلیغاتی خاص است که برای هدیه دادن به والدین دانش‌آموزان بسیار مناسب است.

2.    ساعت تبلیغاتی؛ از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی اثربخش

ساعت تبلیغاتی رومیزی یا دیواری از هدایایی است که می‌توانید برای والدین دانش‌آموزان تهیه کنید. اگر مخاطب خود را کمتر می‌شناسید و اطلاعات دقیقی از او در دست نیست، ساعت تبلیغاتی می‌تواند گزینه مطلوبی باشد. ساعت به دلیل ماندگاری بالا و مورد استفاده قرار گرفتن در هر خانه‌ای از بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین به شمار می‌آید. لازم به ذکر است که در گذشته نیز ساعت تبلیغاتی از متداول‌ترین هدایای تبلیغاتی بوده که بسیار طرفدار زیادی داشته و جهت برندینگ و تبلیغات محیطی بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

ساعت تبلیغاتی؛ از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی اثربخش

3.    پاوربانک تبلیغاتی؛ کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان

امروزه تلفن‌های هوشمند به قدری در زندگی ما تاثیرگذار هستند که نمی‌توان روزی را بدون تلفن همراه تصور کرد. یکی از مهمترین ضعف‌هایی که تلفن‌های همراه دارند، شارژ باتری آن هاست. در بسیاری از مواقع تمام شدن باتری گوشی یکی از معضلات و چالش‌های هر والدینی است. با خرید پاوربانک تبلیغاتی که از ضروری‌ترین لوازم جانبی دیجیتال برای هر والدینی است، می‌توانید در ذهن مخاطب خود ماندگار شوید.

پاوربانک کاربردی‌ترین هدیه تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان

4.    قلم نفیس و دفتر یادداشت؛ جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای والدین

قلم نفیس و دفتر یادداشت از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی برای والدین به شمار می‌آید. یکی از پرمصرف‌ترین لوازمی که والدین مدام به آن نیاز دارند قلم، خودکار و دفتر یادداشت است. دفتر یادداشتی تهیه کنید که فضای نوشتاری زیادی داشته باشد.

چراکه دفتریادداشت از لوازمی است که در هر خانه حتماً استفاده می‌شود. با این کار باعث می‌شوید که مدت زمان بیشتری در یاد و خاطر افراد باقی بمانید. لازم به ذکر است که می‌توانید سررسید را نیز جایگزین دفتر یادداشت کنید. از ویژگی‌های جالب سررسید تقویم است که باعث می‌شود که یکسال همراه والدین باشید!

پاوربانک کاربردی‌ترین هدیه تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان

5.    کیف تبلیغاتی؛ هدیه لاکچری و ماندگار

یکی از لاکچری‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان، کیف چرم تبلیغاتی است. کیف چرم تبلیغاتی از خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی است که می‌توانید برای والدین دانش‌آموزان خود تهیه کنید. چرم به دلیل دوام بالایی که دارد بسیار ماندگار است و برای هر فردی بسیار کاربردی است. کیف تبلیغاتی زنانه و مردانه متفاوت است و حتماً در هنگام خرید توجه داشته باشید که برای چه مخاطبی کیفی تبلیغاتی را خریداری می‌کنید. با خرید کیف چرم تبلیغاتی هدیه‌ای جذاب و بادوام به والدین دانش‌آموزان خود بدهید.

هدایای تهیه کنید که یکبار مصرف نباشند

6.    جا کلیدی و جا کارتی؛ نیاز ضروری والدین

هدایای تهیه کنید که یکبار مصرف نباشند. هدایای تبلیغاتی اثربخش هدایای است که روزانه توسط کاربر مورد استفاده قرار بگیرید. در این خصوص والدین حتماً به جا کلیدی و جا کارتی نیاز دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که جا کارتی و جا کلیدی را از جنس چرم تهیه کنید که ماندگاری و دوام بیشتری داشته باشد.

توکا گیفت بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خرید هدایای تبلیغاتی در ایران

در این مقاله 6 محصول که از بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان است را بطور کامل شرح دادیم. در واقع از بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین می‌توان به پاوربانک، کتاب نفیس، کیف، جاکلیدی و جاکارتی، قلم‌نفیس، دفتر یادداشت، سررسید و ساعت تبلیغاتی اشاره کرد.

هر چقدر که هدایای تبلیغاتی با شخصیت مخاطب همخوانی بیشتری داشته باشد کاربر تمایل بیشتری به استفاده از هدایای تبلیغاتی خواهد داشت. با خرید هدایای تبلیغاتی متناسب با نیاز والدین دانش‌آموزان، خود را در ذهن آن‌ها ماندگار می‌کنید. چنانچه در خصوص تهیه بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان خود سوال و نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان توکا گیفت به شماره 88395098-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)