سفارش هدایای سازمانی عید نوروز با قیمت مناسب و ارسال فوری

هدایای تبلیغاتی و کسب و کار
1400.10.15

با نزدیک شدن به روز‌های پایان سال و آمدن عید نوروز، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال انتخاب و خرید هدایای سازمانی عید نوروز هستند.

هدایای سازمانی عید نوروز

انتخاب پک هدیه شب عید و تقدیم آن به کارمندان، حس وفاداری را در آن‌ها تقویت کرده و موجب استحکام روابط کارکنان با سازمان می‌شود. هدیه نوروزی شرکت می‌تواند برای کارکنان، خاطره‌ای خوش از پایان یک سال کاری شلوغ بسازد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از هدایای سازمانی عید نوروز بپردازیم.

پک‌های نوروزی سازمانی چه مزایایی دارند؟

هدف هر شرکتی از سفارش هدیه تبلیغاتی، معرفی کسب‌و‌کار به مشتریان و مخاطبین جدید است. اما در مورد هدایای سازمانی عید نوروز، هدف از اهدای هدایای سازمانی عید نوروز قدردانی و تشکر از کارمندان است. با تهیه پک هدیه شب عید علاوه‌بر تشکر از کارمندان، حس ارزشمندی را نیز به آن‌ها القا کرده و انگیزه و اشتیاق آن‌ها را برای ادامه همکاری چندین برابر می‌کنید. پس با یکبار هزینه برای خرید هدیه سازمانی عید نوروز، سرمایه شما چندین برابر بهتر و بیشتر به سمتتان برمی‌گردد.

هدیه نوروزی

1.     پاوربانک تبلیغاتی؛ هدیه‌ای لوکس و کاربردی برای سال جدید

با نزدیک شدن سال جدید، اکثر شرکت‌ها و موسسات برای هدیه به پرسنل سالنامه‌ها و سررسید‌ها را انتخاب می‌کنند. سررسید و تقویم در دسته هدایای تبلیغاتی کاربردی قرار می‌گیرند، چرا که هر شخصی برای نوشتن برنامه روزانه و جزوات خود به یک دفتر نیاز خواهد داشت. اما باید قبول کرد که این نوع از هدایا دیگر برای کارمندان جذابیت چندانی ندارند.

باید به فکر یک هدیه ماندگار و کاربردی برای کارمندان باشید، هدیه‌ای که خاص بوده و کمتر سازمانی به سراغ آن می‌رود. در چنین شرایطی یکی از بهترین گزینه‌ها در انواع هدایای سازمانی نوروز، پاوربانک تبلیغاتی است.

در دنیای مدرن امروزی که استفاده از گوشی هوشمند و سایر لوازم دیجیتال به شدت افزایش یافته است عرضه یک پاوربانک که باعث، شارژ راحت این وسایل در هر زمان و مکانی می‌شود بهترین انتخاب خواهد بود. برای انتخاب پاوربانک به عنوان هدیه سازمانی عید نوروز، باید ابتدا میزان بودجه را در نظر بگیرید. سپس انواع پاوربانک‌های تبلیغاتی را که در اشکال و طرح‌های مختلف وجود دارند را بررسی کرده و بعد با در نظر گرفتن تمام این عوامل بهترین گزینه را انتخاب کنید.

2.     اسپیکر تبلیغاتی؛ بهترین هدیه برای قدردانی از کارمندان

انتخاب هدیه تبلیغاتی از بین محصولات الکترونیکی در حال حاضر، یکی از بهترین و موثر‌ترین راه‌ها برای تبلیغات است. با گسترش استفاده از وسایل هوشمند و عدم کیفیت آن‌ها در پخش صدا، اغلب افراد از اسپیکر استفاده می‌کنند. اما چرا اسپیکر تبلیغاتی بهترین هدیه برای قدردانی از کارمندان است؟ اسپیکر قابلیت جابه‌جایی آسانی دارد و برای مخاطبینی که عاشق گوش دادن به موسیقی هستند بسیار کاربردی است. اسپیکر تبلیغاتی در شکل، اندازه و امکانات گوناگونی تولید می‌شوند؛ پس به راحتی می‌توانید بسته به بودجه‌ای که کنار گذاشته‌اید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

هدیه نوروزی مدیریتی

3.     ست مدیریتی؛ بهترین هدیه نوروزی برای مدیران و کارمندان ارشد

ست مدیریتی مجموعه‌ای از لوازم کاربردی و تزئینی برای میز مدیران و کارمندان ارشد است. وسایل و لوازم به کار رفته در ست مدیریتی، می‌تواند بسته به بودجه و سلیقه شما متفاوت باشد. اما در هر حال ست مدیریتی از گران‌ترین انواع هدایای سازمانی محسوب می‌شود. ست مدیریتی می‌تواند به دو دسته فلزی-چرمی و الکترونیکی تقسیم شود. با انتخاب ست مدیریتی فلزی-چرمی که می‌تواند شامل سررسید و کیف پول و خودکار باشد اصالت و قدمت برند خود را نشان خواهید داد. اقلام به کار رفته در ست مدیریتی الکترونیکی شامل فلش مموری، پاوربانک و دستبند هوشمند و…بوده و یادآور جوانی و مدرن بودن برند شما خواهد بود.

4.     جعبه پذیرایی؛ انتخابی خاص برای مخاطبینی خاص

هدف شرکت از تهیه پک های هدیه سازمانی، ایجاد یک پل ارتباطی میان برند با کارمندان است تا علاوه بر تقدیر، رابطه گرم و صمیمی بین مخاطب و برند ایجاد شود. هزینه خرید پک هدیه شب عید در بین سایر هزینه‌های مجموعه بسیار ناچیز است؛ اما در عوض این هدایا ابزاری کارآمد برای قدردانی از کارمندان و ایجاد حس وفاداری در آن‌ها هستند. یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید به عنوان هدیه نوروزی در نظر بگیرید، جعبه پذیرایی است.

جعبه پذیرایی در دسته هدایای تبلیغاتی لوکس قرار می‌گیرد و می‌تواند یک باکس شیشه‌ای، مقوایی یا mdf رومیزی باشد. در چند سال اخیر این وسیله در بین شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به عنوان هدیه تبلیغاتی نفیس طرفداران زیادی پیدا کرده است. جعبه پذیرایی در ابعاد و اندازه مختلفی تولید می‌شود، بسیاری از شرکت‌ها اندازه‌های کوچک این محصول را خریداری می‌کنند. اگر به دنبال بهترین هدیه برای همکار بازنشسته هستید، جعبه پذیرایی یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

هدیه به پرسنل

5.     ست سررسید تبلیغاتی؛ کلاسیک، کاربردی و پرطرفدار

وقتی صحبت از انواع هدایای سازمانی عید نوروز می‌شود، نمی‌توان در مورد ست سررسید تبلیغاتی صحبتی نکرد. ست سررسید تبلیغاتی امروزه در بین شرکت‌ها و کسب‌و‌کار‌های مختلف، طرفداران زیادی دارد. اقلام موجود در ست سررسید تبلیغاتی شامل جاکارتی تبلیغاتی، خودکار، کیف پول و جاسوئیچی و…است. تمامی این موارد گفته شده می‌تواند براساس بودجه و سلیقه سازمانی قابل تغییر باشد. ست سررسید تبلیغاتی و اقلامی که در آن به کار رفته کاربردی بوده و در طی روز به طور مرتب توسط مخاطب استفاده خواهند شد.

هدیه اداری عید

سفارش هدایای سازمانی عید نوروز با قیمت و کیفیت مناسب

در این مقاله شما را با لیستی از بهترین هدایای سازمانی عید نوروز آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید با انتخاب هدیه نوروزی از کارمندتان به بهترین شکل ممکن قدردانی کرده و حس وفاداری را در وی ایجاد خواهید کرد. سفارش پک نوروزی با بهترین قیمت و کیفیت را به توکاگیفت بسپارید. توکاگیفت از بهترین فروشگاه‌های عرضه کننده هدایای تبلیغاتی بوده و شما می‌توانید با خیال راحت سفارش‌های لوکس و نفیس خود را به این فروشگاه بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول مورد نظر می‌توانید همین حالا با شماره 02188395093 تماس گرفته و با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سفارش هدایای سازمانی عید نوروز با قیمت مناسب و ارسال فوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)