سفارش هدایای تبلیغاتی تعداد کم با قیمت مناسب

هدایای تبلیغاتی و کسب و کار
1400.10.15

اگر می‌خواهید برای مناسبتی خاص، برای تعداد کمی از کارمندان هدیه‌ای خاص و شیک انتخاب کنید، باید با لیست بهترین هدایای تبلیغاتی تعداد کم آشنا شوید.

هدایای تبلیغاتی تعداد کم

بالا بودن قیمت‌ها، کم بودن میزان سفارشات و لوکس بودن برخی کالا‌ها باعث می‌شود، ماموران خرید کمپین بازاریابی به دنبال سفارش هدایای تبلیغاتی تعداد کم باشند. اما بسیاری از فروشگاه‌ها هدایای تبلیغاتی تکی یا تعداد کم عرضه نمی‌کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با برخی از هدایای تبلیغاتی تعداد کم آشنا کرده و بهترین شرکت برای سفارش این هدایا را معرفی کنیم.

انتخاب و سفارش هدایای تبلیغاتی تعداد کم چه مزایایی دارد؟

قبل از اینکه برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی تعداد کم را معرفی کنیم باید بگوییم که خرید هدیه تبلیغاتی به صورت تکی یا کم چه مزایایی دارد، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

سفارش هدایایی خاصی و منحصر‌به‌فرد!

هدایای تبلیغاتی تعداد کم به شما امکان می‌دهند، وسیله‌ای خاص و منحصر‌به‌فرد برای گروه‌های مختلف سازمان و مشتری‌ها تهیه کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید با سفارش هدایایی مثل اسپیکر تبلیغاتی یا فلش مموری به تعداد کم برای مدیران رده بالای سازمان، یک هدیه انحصاری با قیمت مناسب برای آن‌ها تهیه کنید. در عین حال نیز برای کارمندان هدایایی چون ست سررسید تبلیغاتی سفارش دهید. به عبارتی با وجود هدایای تبلیغاتی تعداد کم، دیگر لازم نیست تعداد زیادی از یک محصول تبلیغاتی عمومی را به همه مخاطبین سازمان خود هدیه دهید.

هدایای تبلیغاتی تعداد کم

سفارش هدایای تبلیغاتی تکی؛ یک انتخاب خاص برای مخاطب خاص!

ممکن است بخواهید برای فرد مهمی در سازمان، از طرف کارکنان و شرکت هدیه خاصی تهیه کنید. یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه که در فرد مورد نظر حس وفاداری به سازمان را ایجاد و برای وی در طول روز کاربردی باشد. در چنین شرایطی می‌توانید به جای سفارش هدیه‌های تبلیغاتی عمومی، هدیه‌ای تکی متناسب با شخصیت و روحیات ایشان سفارش دهید.

خرید هدایای تبلیغاتی تکی؛ صرفه‌جویی در هزینه‌ها

به طور معمول شرکت‌ها و سازمان‌ها به خصوص کسب‌و‌کار‌های نوپا، برای خرید هدیه تبلیغاتی بودجه محدودی را در نظر می‌گیرند. پس دغدغه بسیاری از ماموران خرید هم این است که متناسب با بودجه تعیین شده، بهترین هدایا را انتخاب کنند. در چنین شرایطی سفارش هدایای تبلیغاتی تعداد کم یا تکی، بهترین گزینه است چرا که با بودجه‌ای کم، فرد کسب‌و‌کار خود را رونق می‌بخشد.

هدایای تبلیغاتی جدید

معرفی برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی تعداد کم

بسیاری از افراد گمان می‌کنند منظور از هدایای تبلیغاتی تعداد کم، هدیه‌های کلاسیکی چون ساعت تبلیغاتی و سررسید هستند.  اما باید به این نکته هم توجه کرد که در اغلب موارد هدایای تبلیغاتی تکی، بسیار لوکس بوده و از قیمت بالایی هم برخوردار هستند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با برخی از این هدایای تبلیغاتی آشنا کنیم.

1.     کتاب نفیس؛ بهترین انتخاب برای مخاطب اهل قلم!

کتاب نفیس تبلیغاتی می‌تواند یک انتخاب عالی برای مدیران و سرپرستان یک شرکت باشد. این کتاب‌ها از کاغذ‌های بسیار مرغوب ساخته شده و جلدی از جنس جیر یا چرم دارند. کتاب‌های نفیس در دسته هدایای تبلیغاتی لوکس قرار می‌گیرند و فقط برای دایره محدودی از مخاطبین در نظر گرفته می‌شوند.

پس اگر در سازمان کارمند یا مدیری فرهنگی و اهل قلم دارید، باید به جای انتخاب گزینه‌های عمومی چون پاوربانک و قمقمه تبلیغاتی به سراغ کتاب نفیس بروید. مذهبی و ادعیه و دیوار اشعار سعدی و حافظ و فردوسی برخی از موضوعات کتاب‌های نفیس هستند که می‌توانید آن‌ها را متنساب با شخصیت گیرنده انتخاب کنید. در فروشگاه توکاگیفت، یکی از شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات تبلیغاتی، حدود قیمت خرید یک عدد کتاب نفیس، حداقل 400 هزار تومان خواهد بود.

2.     خودکار و قلم‌های نفیس؛ هدیه‌ای با ارزش و کاربردی

همه به نوشت‌افزار‌ها و قلم‌ها برای ثبت برنامه‌ها و جزوات خود نیاز دارند. خودکار‌ها و قلم‌های نفیس، بسیار متنوع بوده و در جنس‌های مختلفی هم تولید می‌شوند. خودکار‌های تبلیغاتی ارزان که بدنه‌هایی از جنس پلاستیک دارند، از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشاغل استارت آپی محسوب می‌شوند. قلم‌های نفیس که جنس بدنه آن‌ها می‌تواند از آلیاژ برنج یا نقره استرلینگ باشد، بیشتر برای مدیران، نویسندگان و اهل فرهنگ و هنر مناسب است. شما می‌توانید برای سفارش خودکار و قلم‌های نفیس به صورت تکی به فروشگاه توکاگیفت مراجعه کرده و آن‌ها را با حداقل قیمت 200 هزار تومان خریداری کنید.

هدایای تبلیغاتی تکی

3.     هدایای تبلیغاتی چرم؛ یک انتخاب موثر برای دیده‌شدن!

هدایای چرمی انتخابی بسیار رسمی و خاص بوده و یک گزینه عالی برای کارمندان رده بالا محسوب می‌شوند. اغلب افراد با وجود سلایق متنوع، از دریافت کیف‌های مدیریتی تمام چرم خوشحال خواهند شد. چرا که این هدایا در کنار ظاهر بسیار شیک و گرانی که دارند در زندگی روزمره نیز، بسیار کارآمد خواهند بود. محبوبیت هدایای چرمی مثل کیف مدیریتی به ماندگاری بالا و لوکس بودن آن‌ها برمی‌گردد. حدود قیمت یک عدد کیف مدیریتی تمام چرم در توکاگیفت از 800 هزار تومان شروع می‎شود.

4.     تابلو نفیس تبلیغاتی؛ لوکس‎‌ترین و شیک‌ترین هدیه!

تابلو نفیس تبلیغاتی در زمره هدایای لوکس و گران‌قیمت قرار گرفته و در تهیه آن از متریال خاصی استفاده می‌شود. پس با این حساب نمی‌توان آن را به همه کارکنان و مشتریان شرکت هدیه کرد. اما اگر قصد دارید از کارمند نمونه شرکت یا تعدادی از شرکای تجاری خود قدردانی کنید، می‌توانید با خرید تکی این هدیه با بهترین قیمت به هدف خود برسید. تابلو نفیس تبلیغاتی در زیبایی دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی داشته و در هر مکانی که قرار گیرد یادآور برند شما خواهد بود. شما می‌توانید برای سفارش تابلو نفیس تبلیغاتی با بهترین قیمت هم روی خدمات توکاگیفت حساب کنید.

هدایای تبلیغاتی خارجی

سفارش هدایای تبلیغاتی تعداد کم با بهترین قیمت و کیفیت

در این مقاله سعی کردیم شما را با لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی تعداد کم آشنا کنیم. شما می‌توانید هر یک از این هدایا را متناسب با بودجه و سلیقه‌ای که دارید از شرکت توکاگیفت تهیه کنید. برای سفارش هدایای تبلیغاتی با بهترین قیمت و کیفیت، فقط کافیست به صفحه اصلی سایت توکاگیفت رفته و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش از طریق شماره 02188395098 با مشاورین توکاگیفت در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سفارش هدایای تبلیغاتی تعداد کم با قیمت مناسب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)