معرفی 7 مدل از هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار

راهنمای خرید هدیه
1400.06.24

امروزه تبلیغات بسیار پیچیده شده است. هر تبلیغی اثرگذار نیست. گاهی اوقات تبلیغات به ضد تبلیغ نیز تبدیل می‌شود. باید استراتژی مشخص و معینی را در خصوص تبلیغات به کار گرفت تا بتوان موثر و مفید واقع شد. هدایای تبلیغاتی چیست؟ هدایای تبلیغاتی یکی از شیوه‌های بسیار تاثیرگذار در تبلیغات است. اگر هدایای تبلیغاتی باتوجه به نیاز کاربر تهیه شود و کاربردی در زندگی او داشته باشد، بهتر می‌توان با کاربر تعامل و او را به مشتری وفادار تبدیل کرد.

هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار

نقص بسیاری از تبلیغات عدم تعامل با مخاطب است. به همین دلیل است که برخی از مدیران، تبلیغات را هزینه می‌دانند تا سرمایه‌گذاری. در این مقاله می‌خواهیم 7 مدل از هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار را معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اثرگذاری بیشتری بر مخاطبان خود داشته باشید.

1.    خودکار و سررسید؛ ضروری‌ترین نیاز هر کاربر

خودکار و سررسید از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که هنوز اثربخشی زیادی دارند. خودکار نیاز هر کاربری است و به صورت روزانه مدام استفاده می‌شود. با تهیه خودکار و یا قلم نفیس می‌توانید مدت‌ها در ذهن کاربر خود ماندگار شوید.

از طرفی سررسید اگر با طراحی و ظاهر جذابی همراه باشد حتماً توسط کاربر به صورت طولانی مدت استفاده خواهد شد. با طراحی خلاقانه هدایای تبلیغاتی باید کاری کنید که کاربر مهمترین یادداشت‌هایش را در سررسید بنویسید. با خرید هدایای تبلیغاتی که همسو با ویژگی‌های شخصیتی مخاطبان‌تان باشد بهتر می‌توانید با او ارتباط بگیرید. اهمیت شناخت پرسونای مخاطب بسیار مهم است. از همین رو باید متناسب با پرسونای مخاطب‌تان هدایای تبلیغاتی را برای آن‌ها تهیه کنید که بیشترین اثربخشی را داشته باشد.

2.    فلش مموری و پاوربانک؛ کاربردی‌ترین لوازم جانبی دیجیتال

از جمله هدایای تبلیغاتی خارجی می‌توان به لوازم دیجیتال اشاره کرد. قیمت هدایای تبلیغاتی متفاوت است؛ از طرفی هر شرکت و برندی بودجه‌ی مشخصی برای خرید هدایای تبلیغاتی دارد. اگر نمایندگان شما بازو‌های فروش شما هستند، بهتر است که در هدایای نورورزی علاوه بر تقویم و سررسید برای نمایندگان خود، فلش مموری و پاوربانک تهیه کنید و حس خاصی به آن‌ها بدهید.

در دنیای دیجیتالی امروز، هر کدام از ما به پاوربانکی نیاز داریم تا مجدداً بتوانیم از تلفن‌های همراه‌مان استفاده کنیم. پاوربانک از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی بسیار بادوامی است که هر کاربری نیاز خاصی به آن دارد. از آنجایی که هم فلش مموری و هم پاوربانک طول عمر بالایی داشته و از طرفی بسیار برای هر کاربر مفید و کاربردی است، با این کار باعث می‌شوید که همیشه در یاد و خاطر نمایندگان و یا مشتریان وفادار خود باشید و تداعی شوید.

پاوربانک؛ کاربردی‌ترین لوازم جانبی دیجیتال برای کاربران

3.    کیف چرم؛ هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خاص

جنس چرم هدیه تبلیغاتی لوکس به شمار می‌رود؛ جنس چرم، جذاب، با دوام است و به ندرت لک بر می‌دارد و از هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار است. به همین دلیل بسیاری از افراد کیف اداری، کیف پول، کیف مدارک و… خود را با جنس چرم تهیه می‌کنند. طبق اصل پارتو 80 درصد خرید محصولات، توسط 20 درصد از مشتریان انجام می‌شود. اگر این اصل برای شما نیز درست است، پیشنهاد می‌کنیم که از کیف چرم برای هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنید؛ جنس چرم، هم حس خوبی را به مخاطب می‌دهد و هم بسیار با دوام و کاربردی است.

4.    ماگ و لیوان تبلیغاتی، پر مصرف‌ترین هدایای تبلیغاتی در جهان

هر شخصی به ماگ و لیوان نیاز دارد. ماگ و لیوان از هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار است؛ چراکه کاربر روزانه از ماگ و لیوان استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید کاربر روزانه چند مرتبه به برند و محصولات شما فکر کند از پرمصرف‌ترین هدیه یعنی ماگ و لیوان استفاد کنید که هم قیمت مناسبی دارد و هم از بهینه‌ترین هدایای تبلیغاتی جدید محسوب می‌شود.

5.    ساعت رومیزی، هدیه تبلیغاتی ماندگار

هر فردی نسبت به چیدمان وسایل میزاش حساسیت‌های خاصی دارد. اگر می‌خواهید روی میز مشتریان‌تان جایگاه خاصی داشته باشید باید ساعت رومیزی جذابی را برای او تدارک ببنید. هر فردی روزانه بیش از 10 بار ساعت را چک می‌کند بدون شک هنگام چک کردن ساعت لوگو و نام برند شما در ذهن مخاطب جا خوش می‌کند و ماندگار می‌شود. ساعت رومیزی نیز از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار به شمار می‌آید که تاثیر بسیار زیادی در برندینگ دارد.

ساعت رومیزی نیز از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار به شمار می‌آید

 

6.    کتاب نفیس تبلیغاتی؛ لاکچری‌ترین هدیه تبلیغاتی

بدون شک کتاب نفیس تبلیغاتی یکی از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی است. با تهیه کتاب نفیس تبلیغاتی که از بهترین هدایای تبلیغاتی لاکچری محسوب می‌شود، جایگاهی ماندگار در قفسه‌های کتابخانه مشتریان‌تان خواهید داشت. کتاب نفیس شامل کتب اشعار و مذهبی می‌شود. در این راستا باید همسو با علایق و سلایق کاربران‌تان اقدام به تهیه کتاب نفیس تبلیغاتی کنید. مثلاً اشعار فردوسی، حافظ و مولانا می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای کتاب نفیس تبلیغاتی باشد.

7.    فلاسک و قمقمه تبلیغاتی؛ نیاز ضروری هر کاربر

اما هفتمین هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار در ایران فلاسک و قمقمه است. هر انسانی روزانه به 2 لیتر آب نیاز دارد. با تهیه فلاسک و قمقمه تبلیغاتی که برای هر کاربری به خصوص قشر جوان بسیار پرمصرف و کاربردی است، در تمام روز همراه مخاطبانتان باشید. پیشنهاد هدایای تبلیغاتی کاربردی بسیار زیادی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق منو وب‌سایت انواع هدایای تبلیغاتی دیگر را مشاهده کنید.

فلاسک و قمقمه تبلیغاتی

توکا گیفت بهترین فروشگاه اینترنتی هدایای تبلیغاتی کاربردی در ایران

هدایای تبلیغاتی یکی از اثربخش‌ترین نوع تبلیغات در جهان است. در این مقاله 7 مدل از هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار را معرفی کردیم. از مهمترین هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار می‌توان به خودکار و سررسید، پاوربانک و فلش مموری، ماگ و لیوان، کتاب نفیس تبلیغاتی، فلاسک و قمقمه، کیف چرم و ساعت رومیزی اشاره کرد.

توکا گیفت بهترین و بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انواع هدایای تبلیغاتی در ایران است. در وب‌سایت توکا گیفت می‌توانید انواع هدایای تبلیغاتی را به صورت تکی و یا با تعداد بالا را به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید. چنانچه در خصوص هدایای تبلیغاتی تکی یا در تعداد بالای خود سوال و نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان توکا گیفت به شماره 88395098-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “معرفی 7 مدل از هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)