هدایای چرم تبلیغاتی، ویژگی و انواع آن

راهنمای خرید هدیه
1400.06.22

هدایای تبلیغاتی بسیار مهم‌اند. از همین رو ضروری است که در هنگام تعیین استراتژی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به جنس، نوع و طرح و مدل لوازمی که می‌خواهیم تهیه کنیم، توجه داشته باشیم. هدایای چرم تبلیغاتی به دلیل ظرافت بالا و محبوب بودنشان بسیار موردپسند کاربران هستند.

هدایای چرم تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی چرم می‌تواند باعث شود که کاربر هدایای تبلیغاتی شما را طولانی‌تر در پیش خود نگه دارد. در این مقاله هدایای تبلیغاتی چرم، از ویژگی و مزایا تا انواع آن را زیر ذره‌بین می‌بریم. با ما همراه باشید.

چرا هدایای تبلیغاتی چرم را انتخاب کنیم؟

هدیه تبلیغاتی چرم جذاب و بسیار متفاوت است. استفاده از چرم لوازم تبلیغاتی را به هدایای خاص تبدیل می‌کند. چرم جلوه‌ای خاصی به دکوراسیون و لوازم می‌دهد آن‌ها را برجسته‌تر و خاص‌تر نشان می‌دهد. امروزه حتی برای دفتر یادداشت تبلیغاتی نیز از چرم استفاده می‌شود که حس یکبار مصرف بودن دفتریادداشت را از هدایای تبلیغاتی حذف کند.

بسیاری از مردم وقتی که هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کنند فکر می‌کنند که جنس آن مرغوب نیست و صرفاً به منظور تبلیغاتی بودن‌اش رایگان است. اگر می‌خواهید در ارائه هدایای تبلیغات بیشترین تاثیر را بر مخاطب بگذارید، تبلیغاتی بودن آن را کمرنگ‌تر کنید و از جنس مطلوبی مانند چرم استفاده کنید. توجه داشته باشید که متن هدایای تبلیغاتی بسیار مهم است. باید به مخاطب اجازه دهید که هنگام استفاده از هدایای تبلیغاتی شما کمی آزادی عمل داشته باشد و کاتالوگ، لوگو و اطلاعات وب‌سایت شما بد جلوه پیدا نکند و دست و پاگیر نباشد!

جنس چرم مقاومت و ماندگاری بالاتری دارد و به راحتی لک بر نمی‌دارد.

مهمترین مزایا و ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی چرم

چرم هدایای تبلیغاتی خاص است که در کنار شکیل بودن مزایای بسیاری دارد؛ جنس چرم مقاومت و ماندگاری بالاتری دارد و به راحتی لک بر نمی‌دارد. طول عمر هدایای تبلیغاتی چرمی نسبت به سایر اجناس بیشتر است و سال‌های طولانی‌تری می‌توان از آن استفاده کرد. طراحان هدایای تبلیغاتی لوکس را از جنس چرم طراحی می‌کنند چرا که علاوه بر زیبایی حس بسیار خوبی را منتقل می‌کند.

چرم به مرور زمان کیفیت‌اش را حفظ می‌کند و هر چه زمان بگذرد خوش حالت و خوش دست‌تر می‌شود. هدایای تبلیغاتی سنتی به صورت چرم بسیار جذاب هستند و با این کار نوستالژی را با بهترین جنس ممکن به مخاطبان هدیه می‌دهید.

80 درصد درآمد شما از 20 درصد مشتریان حاصل می‌شود.

هدایای تبلیغاتی چرم مختص قشر ویژه‌ای از مخاطبان

در بازاریابی اصلی به نام اصل پارتو وجود دارد که می‌گوید 80 درصد درآمد شما از 20 درصد مشتریان حاصل می‌شود. در واقع اصل پارتو برای بسیاری از موارد درست از آب در آمده است. اگر این اصل 80 /20 پارتو در زمینه‌ی کاری شما هم درست است؛ می‌توانید برای آن بخش از 20 درصد مشتریان خود هدایای تبلیغاتی چرم تهیه کنید. در واقع چرم نشانه‌ی خاص بودن و بارز بودن هدایا را می‌رساند.

در کنار هدایای تبلیغاتی می‌توانید لوح و تندیس تبلیغاتی نیز برای کاربران و مشتریان خود تهیه کنید تا اهمیت هدایای تبلیغاتی را به کاربران خود نشان دهید. اگر جشنواره‌ای یا همایشی دارید لوح و تندیس تبلیغاتی بسیار کارآمد خواهد بود.

استفاده از چرم لوازم تبلیغاتی را به هدایای خاص تبدیل می‌کند.

هدایای تبلیغاتی چرم شامل چه لوازمی می‌شود؟

خوشبختانه با توجه به وجود انواع جنس چرم طبیعی و مصنوعی بسیاری از اقلام تبلیغاتی را می‌توان با جنس چرم تهیه کرد. از مهمترین هدایای تبلیغاتی چرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول
  • کوله
  • کیف مدارک
  • کمربند
  • جاسوئیچی
  • جا کارتی
  • آینه چرمی
  • دستبند
  • دفتر یادداشت تبلیغاتی
  • سررسید چرمی
  • کیف دوشی چرم
  • فولدر چرمی
  • کلاسور
  • ست چرم مدیریتی

لازم به ذکر است که هدایای تبلیغاتی جدید بیشتر از جنس چرم است. چراکه برای برند‌ها و شرکت‌ها ماندگاری هدایای تبلیغاتی بسیار مهم است و مشتریان بهتر و طولانی‌تر می‌توانند از هدایای تبلیغاتی چرم استفاده کنند.

قیمت هدایای تبلیغاتی چرم از دیگر اجناس که معمولاً پلاستیکی است بیشتر است

قیمت هدایای تبلیغاتی چرم

قیمت هدایای تبلیغاتی چرم از دیگر اجناس که معمولاً پلاستیکی هستند بیشتر است؛ در واقع بسیار مهم است که برای هدایای تبلیغاتی خود چقدر بودجه اختصاص داده‌اید. شرکت‌های پیشرفته معمولاً بخش معینی از درآمد خود را صرف تبلیغات می‌کنند؛ چراکه می‌دانند تبلیغات هزینه نیست! بلکه سرمایه‌گذاری است و با تبلیغات به راحتی می‌توانید مشتریان وفادار بسیار زیادی داشته باشید و آگاهی از برند خود را به حداکثر حالت ممکن برسانید.

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی چرم از توکاگیفت

در این مقاله مزایا و ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی چرم را بطور کامل بررسی کردیم. چرم به دلیل ماندگاری بالا و ظاهر بسیار جذاب‌اش بهترین گزینه برای هدایای تبلیغاتی به خصوص برای افراد خاص است. هدایای تبلیغاتی چرم ست از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی است که باعث می‌شود که کاربر موردنظر حتماً از هدیه استفاده کند.

با هر بار استفاده برند شما در ذهن‌اش تداعی می‌شود. هدف تبلیغات منتهی به فروش و برندینگ است و با هدایای تبلیغاتی چرم که ماندگاری بسیار طولانی‌تری را دارد برند خود را ماندگار می‌کنید. سفارش آنلاین هدایای تبلیغاتی خود را در توکا گیفت در کمتر از 2 دقیقه انجام دهید.

توکا گیفت بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انواع هدایای تبلیغاتی چرم و هدایای تبلیغات خارجی در ایران است. در هر کجای ایران هستید می‌توانید برای مشتریان خود انواع هدایای تبلیغاتی را به صورت اینترنتی سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما دریافت کنید.چنانچه در خصوص هدایای تبلیغاتی تکی یا در تعداد بالای خود سوال و نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان توکا گیفت به شماره 88395098-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هدایای چرم تبلیغاتی، ویژگی و انواع آن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)