بهترین هدیه تبلیغاتی برای کودکان چیست؟

راهنمای خرید هدیه
1400.08.08

تا به حال به ارسال هدیه تبلیغاتی برای کودکان فکر کرده‌اید؟ اگر پاسختان خیر است، باید بگوییم که فرستادن هدیه تبلیغاتی برای کودکان، تنها کار تولیدکنندگان اسباب بازی و شهربازی‌های بزرگ نیست. شما هم می‌توانید برای رونق کسب‌و‌کارتان و معرفی برند خود به مخاطبین، هدایایی جذاب به کودکان ارسال کرده و نظر آن‌ها را به برند خود جلب کنید.

هدیه تبلیغاتی برای کودکان

با ارسال هدیه تبلیغاتی برای کودکان و خوشحال کردن آن‌ها، والدین نیز به برند شما توجه کرده و در مواقع نیاز، از خدمات برند شما استفاده خواهند کرد. اگر می‌خواهید در مورد هدایای کودکانه بیشتر بدانید، با ما همراه شوید تا بدانید بهترین هدیه تبلیغاتی برای کودکان چیست؟

فرستادن هدیه تبلیغاتی برای کودکان چه مزایایی دارد؟

باید به این نکته توجه کرد که کودکان بسیار بیشتر و آسان‌تر از بزرگسالان از دریافت هدیه خوشحال می‌شوند. زیرا برای آن‌ها جنس و کاربرد هدیه مهم نبوده و تنها ظاهر هیجان انگیز و جذاب آن اهمیت دارد. پس با صرف هزینه‌ای اندک و انتخاب درست هدیه، کودکان را خوشحال کرده و توجه والدین را به برند خود جلب می‌کنید.

در هنگام انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی برای کودکان، به سن و جنسیت آن‌ها توجه کنید. هدیه باید به گونه‌ای باشد که توجه کودک را به خود جلب کرده و در عین حال، به خدمات و کار شما نیز مرتبط باشد. برای فرستادن هدیه تبلیغاتی به کودکان، از مهدکودک‌ها و مدرسه‌ها کمک بگیرید. در ادامه به صورت خلاصه به برخی از مزایای ارسال هدیه تبلیغاتی برای کودکان اشاره کرده و سپس هدایای تبلیغاتی مناسب برای کودکان را معرفی خواهیم کرد:

  • معرفی برند با صرف هزینه‌ای بسیار اندک
  • رزرو یک آگهی بلند‌مدت بدون پرداخت هزینه دوباره
  • جایگزینی مناسب برای کارت ویزیت و بروشور‌های تبلیغاتی
قیمت هدایای تبلیغاتی

1.     هدیه‌ای شیک و کاربردی برای دانش‌آموزان دبستانی

هرچه سن کودک بالا‌تر می‌رود، انتظار او نیز از کاربردی بودن هدیه‌ای که می‌گیرد بیشتر می‌شود. پس هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته شده برای کودک، در عین جذاب بودن باید کاربردی هم باشد. پس اگر به فکر کادویی جذاب و کاربردی هستید، به شما تیشرت تبلیغاتی را پیشنهاد می‌کنیم.

تیشرت تبلیغاتی طرح و اشکال گوناگونی داشته و بسته به جنسیت و سن کودک، می‌توان یک طرح جذاب برای آن انتخاب کرد. لباس تبلیغاتی به نسبت سایر هدایا، از فضای بیشتری برای تبلیغات برخوردار است؛ شما می‌توانید از این فضا نهایت استفاده را برده و با انتخاب یک شکل زیبا، برند خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید. کودک نیز با پوشیدن این تیشرت در مکان‌های مختلف، تبلیغ برند شما را به نمایش می‌گذارد.

هدیه تبلیغاتی لوکس

2.     هدیه‌ای خاص برای هر سن و سلیقه‌ای!

برای طیف گسترده‌ای از کودکان 3 تا 13 سال، قصد تهیه هدیه‌ای خاص دارید؟ بودجه محدودی دارید و می‌خواهید یک نوع هدیه تبلیغاتی برای آن‌ها تهیه کنید اما هیچ گزینه‌ای ندارید؟ پیشنهاد ما به شما، کلاه تبلیغاتی است. کلاه برای هر سن‌و‌سالی مناسب بوده و می‌توان رنگ آن را متناسب با جنسیت کودک سفارش داد. با انتخاب یک طرح و رنگ جذاب، کودک کلاه تبلیغاتی شما را روی سر خود گذاشته و در مکان‌های مختلف تردد می‌کند. استفاده از کلاه تبلیغاتی توسط کودک باعث می‌شود، افراد بیشتری برند شما را دیده و با شعار تبلیغاتی تجارتتان آشنا شوند.

هدایای تبلیغاتی تعداد کم

3.     کیف و ساک پارچه‌ای؛ کادویی دلپذیر و دوست داشتنی!

برای بچه‌های 5 سال به بالایی که به مهدکودک و پیش دبستانی می‌روند، چه هدیه‌‌ای بهتر و کاربردی‌تر از ساک پارچه‌ای؟ این کودکان توانایی حمل کوله پشتی‌های بزرگ را نداشته و برای جابه‌جایی لوازم خود، به یک کیف یا ساک پارچه‌ای سبک و کوچک نیاز دارند.

پس اگر بودجه محدودی برای خرید هدیه تبلیغاتی دارید، با انتخاب یک ساک پارچه‌ای زیبا و با کیفیت از آن نهایت استفاده را ببرید. طرح روی ساک پارچه‌ای را متناسب با سن و جنسیت کودک انتخاب کرده و چاپ آن را به فروشگاه معتبری مثل توکاگیفت بسپارید. در انتخاب جنس و متریال کیف و ساک پارچه‌ای دقت کنید، این وسیله باید از عمر مفید بالایی برخوردار بوده و دوام بالایی داشته باشد.

می‌خواهید علاوه‌بر دانش آموزان، به والدین نیز وسیله‌ای کاربردی هدیه دهید؟ پس باید مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی برای والدین دانش‌آموزان را مطالعه کنید.

هدایای تبلیغاتی تکی

4.     یک کادو جذاب برای بچه دبستانی‌های باهوش

کودکانی که به مدرسه می‌روند، انتظار بیشتری از هدیه تبلیغاتی دارند. برای این کودکان باهوش، ماگ سرامیکی با طرح و شکل شخصیت‌های دیزنی را انتخاب کنید. ماگ سرامیکی تبلیغاتی، ماندگاری بالایی داشته و در حین استفاده آسیبی نمی‌بیند؛ از طرفی به کودک حال و حس بزرگسالی هم می‌دهد. ماگ سرامیکی که روی آن، شخصیت‌های دیزنی با شعار تبلیغاتی شما چاپ شده باشد، از قیمت خرید بسیار مناسبی برخوردار است.

در کنار فرستادن هدیه تبلیغاتی به کودکان دانش آموز، می‌توانید از معلمان و دبیران زحمت‌کش آن‌ها نیز تقدیر کرده و برند خود را به آن‌ها نیز معرفی کنید. انتخاب بهترین هدیه روز معلم، کوچک‌ترین کاری است که برای تقدیر از فداکاری این عزیزان می‌توان انجام داد.

هدایای تبلیغاتی خاص

سفارش بهترین هدیه تبلیغاتی برای کودکان از توکاگیفت

در این مقاله شما را با 4 ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه تبلیغاتی برای کودکان آشنا کردیم. با در نظر گرفتن سن و جنسیت کودکان، می‌توانید هدایای زیبا و جذابی برای آن‎‌ها تهیه کنید. فراموش نکنید که در کنار جذابیت هدیه، باید به متریال و جنس آن نیز دقت کرده و کادویی با کیفیت و عمر مفید بالا برای کودک سفارش دهید.

برای خرید انواع هدیه تبلیغاتی به صورت اختصاصی برای برند خود با بهترین قیمت و کیفیت، همین حالا با توکاگیفت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۸ تماس گرفته و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بهترین هدیه تبلیغاتی برای کودکان چیست؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

scroll up
021-88395098
درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره

(با ما در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما هستند)